Lees ik het nou zo verkeerd of snap ik het gewoon niet....

Jarp

Member
In de aanvraag (vraag 11/27 "Non-migrating dependent family members" ) staat bij de uitleg:

Non-migrating members of the family unit
Include any member of your family unit who would normally be included in this application but who does not require a visa. This member of your family unit may not be migrating to Australia or they may hold Australian citizenship.

Als ik echter bij zoonlief als tweede nationaliteit Australisch invoer, krijg ik de volgende foutmelding:

An error has occurred
Australian citizens are not to be included as non-migrating dependent family members.


Mis ik iets?:confused:
 
Heb de zinnen een paar keer gelezen.... Ze lijken enigszins met elkaar in tegenspraak.

1. Non-migrating members of the family unit

vs.

2. Include any member of your family unit who would normally be included in this application but who does not require a visa. This member of your family unit may not be migrating to Australia or they may hold Australian citizenship.

Het lijkt er bijna op dat je je zoon helemaal niet op hoeft te voeren... behalve als je dan de opmerking '...or they may hold Australian citizenship..." leest. Dan is alles weer op zijn kop.
 
Volgens mij is dat een foutje in het formulier, wij hadden hetzelfde met onze dochter. Wij hebben haar niet opgegeven bij deze vraag. Kan het nu niet checken want immi werkt even niet. Misschien overbodig maar je moet wel een paspoort hebben voor je zoon. Dat was een van de extra gegevens die we later op moesten sturen.
 
Back
Top