Legofreaks....

Jack

Well-Known Member
He hallo,

Ik weet dat er Legofreaks op dit topic zijn die geemigreerd zijn naar Australia.
Graag zou ik deze personen vragen of ze hun kunstwerk willen tentoonstellen.

Merry christmas and a happy newyear

Jack :evil:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8053.msg105040#msg105040 date=1197991917]
Ik ben wel erg goed met Lego... Telt dat?
[/quote]

LOOOOL!  :grin:
 
Of je misschien uit kan leggen hoe je in godsnaam het Opera House moet bouwen ;)

P7190033.jpg
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8053.msg105069#msg105069 date=1198008501]
Lego queen
[/quote]

Zozo... lekker aan het braggen dat je zo goed kan legoen? Ik vind eigenlijk dat je nu met bewijs moet komen dat je het echt zo goed kan als je ons probeert te laten geloven ;)
 
[quote author=Jack link=topic=8053.msg105018#msg105018 date=1197976345]
He hallo,

Ik weet dat er Legofreaks op dit topic zijn die geemigreerd zijn naar Australia.
Graag zou ik deze personen vragen of ze hun kunstwerk willen tentoonstellen.

Merry christmas and a happy newyear

Jack :evil:[/quote]

Thanks for the response. :up:


Jack :evil:
 
:grin: en dat op de vroege morgen, hahaha

Maarreh.. Nu we het toch over Lego hebben... Kent iemand een architect in NT? Heb ik nodig, ik wil een vraag stellen.
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8053.msg105279#msg105279 date=1198136345]
:grin: en dat op de vroege morgen, hahaha

Maarreh.. Nu we het toch over Lego hebben... Kent iemand een architect in NT? Heb ik nodig, ik wil een vraag stellen.
[/quote]

Hahahahahahaha!!!!  :rotflmao:
 
Euh, wel mooi, is het een windmolen?
Of euh een steunbalk?

Tjeeez trouwens wel veel witte steentjes,
wij zijn nog maar net aan onze legoverzameling
begonnen. Dus dat duurt nog wel even, iets bouwen
in dezelfde kleur dat zo groot is. Maar...je moet
klein beginnen toch.

groetjes Miran  :smile:
 
Het is inderdaad een windturbine. De onderste wiek is niet zo goed te zien. Helaas kan ik ze niet draaien, daar is ons huis te laag voor. Ik moet er voor de eerlijkheid wel bij zeggen dat deze Lego niet van onszelf is, maar is geleend van Engineers Without Borders. Zij hebben het gebruikt voor een actie. Zie http://www.ewb.org.au/LEGO/ .
Ik heb het voor hun (weer) in elkaar gezet, zodat deze als reclame kan worden gebruikt. Ik moet alleen nog even een staaldraad spannen door het midden (van boven naar beneden) om het hele gevaarte bij elkaar te houden. Verticaal is het redelijk stevig, maar op de grond leggen is onmogelijk zonder dat het uit elkaar valt. Laat staan het terug vervoeren naar de universiteit.
 
Back
Top