Lekkernijen!

Lin

XPdite Sponsor
Buiten alle standaard artikelen die je in de winkeltjes alom Melbourne kunt krijgen, zijn er altijd producten die ergens opduiken. Als je nu iets tegenkomt wat je niet "overal" kan krijgen, kun je dat hier posten.
 
Old Amsterdam!
547280_10151181035444778_928555159_n.jpg

Dandenong Markets.
Staat een stalletje met allerlei kaasjes. 3 kaasjes voor $12
 
22-3131_Large.JPG

Hela Curry, o zo lekker!!!!!!! Meer bekend denk ik beneden de rivieren in NL.
Let wel: $11.00 in het Nederlandse winkeltje in Guildford,WA.
Voor goedkopere adressen houd ik me aanbevolen.
Gerrie.
 
Verder zijn er bij Coles diverse Nederlandse waren te koop: Stroopwafels, die almond koeken met de pinda erop (weet zo de naam niet meer), hagelslag, van die chocolaatjes in van dat ribbelpapier (sorrie , kan zo weer niet op de naam komen.)
Ik denk dat ik een "Senior Moment" heb of zo. :)
O ja en in Guildford hebben ze ook nog : Duyvis "voor als er een fuif is" borrelnootjes.
Ach ja voor de rest snoepen we eigenlijk helemaal niet zoveel.
Ik zag wel op een andere post laatst dat er dus in Baldivis lekkere kroketten te koop zijn bij Joe's Fish & Chips. Ik denk dat we daar eens langs moeten, :D
 
Verder zijn er bij Coles diverse Nederlandse waren te koop: Stroopwafels, die almond koeken met de pinda erop (weet zo de naam niet meer), hagelslag, van die chocolaatjes in van dat ribbelpapier (sorrie , kan zo weer niet op de naam komen.)
Ik denk dat ik een "Senior Moment" heb of zo. :)
O ja en in Guildford hebben ze ook nog : Duyvis "voor als er een fuif is" borrelnootjes.
Ach ja voor de rest snoepen we eigenlijk helemaal niet zoveel.
Ik zag wel op een andere post laatst dat er dus in Baldivis lekkere kroketten te koop zijn bij Joe's Fish & Chips. Ik denk dat we daar eens langs moeten, :D
Joe's da's toch in Warnbro? Stond een paar maanden geleden te koop trouwens.
Nog steeds zie ik net; http://www.rs.realcommercial.com.au/business-sale/3284281

Bart
 
Ken jij de B-Fresh nog niet aan de Nicklin way? Veeeeeeeeeel Nederlandse producten! (maar denk erom... de vlokken zijn allemaal voor mij :p)

Toevallig moest ik van de week die kant op, en heb gezocht, maar kon m niet vinden.
Aan welke kant zit B-Fresh ongeveer?
En maak je geen zorgen om de vlokken, daar ben ik sowieso geen fan van :)
 
Aan welke kant zit B-Fresh ongeveer?

Als je richting Caloundra rijdt zit hij aan de linkerkant. Eerst kom je links het kawana winkelcentrum tegen... Even doorrijden heb je aan de rechterkant een 7 eleven... Stoplicht daarna: B-Fresh!
 
Als je richting Caloundra rijdt zit hij aan de linkerkant. Eerst kom je links het kawana winkelcentrum tegen... Even doorrijden heb je aan de rechterkant een 7 eleven... Stoplicht daarna: B-Fresh!

Dat verklaart een hoop, ik was bij de 7 eleven afgeslagen :) Dan ga ik toch van de week maar ff kijken, thanks!!
 
Vind ik vandaag totaal per toeval ineens het Nederlandse schap in de local Woolies... dat was een leuke verrassing! Gevulde koeken, dropjes en King pepermunt gingen zo het mandje in :D
 
22-3131_Large.JPG

Hela Curry, o zo lekker!!!!!!! Meer bekend denk ik beneden de rivieren in NL.
Let wel: $11.00 in het Nederlandse winkeltje in Guildford,WA.
Voor goedkopere adressen houd ik me aanbevolen.
Gerrie.

Zou al heel lang n doos Curry naar in vriend in OZ opsturen, zag jouw post en googlede even:
Allemaal NL producten en ze hebben er de curry ook, iets goedkoper maar vast ook verzendkosten. Maar ze hebben nog veel meer NL producten.
http://www.itsalldutchtome.com.au/h...-p-225.html?osCsid=3ic9v8rbau39ilin0bqmsoj7e1
Maar wellicht kennen jullie die link allemaal al lang... :)
 
Bedankt Bart, dat je me verbeterd hebt. Ik zei toch al dat ik "senior moments" heb, niet? :confused: :)
 
stroopwafel.jpg

In Nederland gingen we op zaterdag naar de markt voor een grote verse stroopwafel. Nu hoef ik dat niet meer te missen... Nu kunnen we hier (ook op de zaterdag markt) weer lekker smikkelen. Vers van de pers, Mmmmmmm!
 
Zo uitvergroot ziet het er niet uit, maar lekker dat mijn broodjes met zelfgemaakte filet americain waren!!

IMG_1824.jpg
 
Mmm...jammie....welk vlees heb je gebruikt? Gehakt of eye fillet?
Gewoon gehakt (extra lean van de slager, wat zoiets betekend als een extra keer door de gehaktmolen gegaan en daardoor fijner dan het gehakt wat je normaal koopt) en een recept van smulweb. Even 1 nachtje in de koelkast om de smaak lekker te laten intrekken, broodje toasten en Mmmm
 
Back
Top