aukjevVark
New Member
HAllo,
Het is alweer een tijdje geleden, maar omdat mijn man, Arthur nu eindelijk goed is ge-(re)assassed,(biomedical engineer) lijkt het erop dat we de goede kant (zuid-oost op gaan.
Voor mij betekent dat ook weer werk; want, wat ga ik doen in Australia??
Ik werk nu als vakleerkracht handvaardigheid op een montessori-basis school. Ik ben opgeleid voor middelbare school, handvaardigheid, tekenen en Kunstgeschiedenis.
In Australie (omgeving Melbourne) wil ik ook graag werken, maar wel part time. Net als nu.
Ik weet alleen niet of er veel werk is in mijn vakgebied.
Weet iemand of er veel vakleerkrachten handvaardigheid/tekenen werken?
Is het slim om (snel) een vervolgopleiding te volgen? En wat voor opleiding / richting zou handig zijn??
Ik denk zelf aan special needs (zorg kinderen) vanwege het creatieve aspect van mijn kennis...
Een beetje specifiek-vage vraag, maar misschien kan iemand mij helpen??
Oh ja, de bedoeling is om voor volgend jaar winter (juli) te verhuizen
aukje
Het is alweer een tijdje geleden, maar omdat mijn man, Arthur nu eindelijk goed is ge-(re)assassed,(biomedical engineer) lijkt het erop dat we de goede kant (zuid-oost op gaan.
Voor mij betekent dat ook weer werk; want, wat ga ik doen in Australia??
Ik werk nu als vakleerkracht handvaardigheid op een montessori-basis school. Ik ben opgeleid voor middelbare school, handvaardigheid, tekenen en Kunstgeschiedenis.
In Australie (omgeving Melbourne) wil ik ook graag werken, maar wel part time. Net als nu.
Ik weet alleen niet of er veel werk is in mijn vakgebied.
Weet iemand of er veel vakleerkrachten handvaardigheid/tekenen werken?
Is het slim om (snel) een vervolgopleiding te volgen? En wat voor opleiding / richting zou handig zijn??
Ik denk zelf aan special needs (zorg kinderen) vanwege het creatieve aspect van mijn kennis...
Een beetje specifiek-vage vraag, maar misschien kan iemand mij helpen??
Oh ja, de bedoeling is om voor volgend jaar winter (juli) te verhuizen
aukje