Let op: Extra vaccinatie honden per 01-03-2012

Tommy_k

XPdite Sponsor
Ter info voor de mensen die een hond mee willen nemen:

Ik was even aan het inlezen voor het verhuizen van de kat en zag dat honden per 01-03-2012 ook ingeënt moeten worden tegen kennel cough.

"IMPORTANT: As of 1 March 2012, all import permits for dogs will be issued with a condition that vaccination for Bordetella bronchiseptica (kennel cough) is mandatory. Copies of all vaccination certificates/records, endorsed by an official veterinarian in the exporting country, must accompany the animal when it arrives in Australia."


Zie ook: http://www.daff.gov.au/aqis/cat-dogs/cat4?name=Netherlands


Groet,


Tommy
 
Hoe gaat dit in zijn werk als je bijvoorbeeld een jaar of 2 jaar wilt wonen en werken in australie ne je wilt je hond meenemen? Moet hj dan erst 3 maanden in carantaine op Schiphol? en hoe overleeft zon beestje de lange vlucht???? Ik weet dat hij alle prikken in NL moet hebben en een chip heeft hij al enzo maar ik vind het een vervelend idee dat mijn hondje ( malteser) 24 uur alleen in een vliegtuig zou moeten zitten...kan hij niet meteen met mij samen meevliegen? of in een hondentas naast me? pfff...arm beest..
 
ik vind het een vervelend idee dat mijn hondje ( malteser) 24 uur alleen in een vliegtuig zou moeten zitten...kan hij niet meteen met mij samen meevliegen? of in een hondentas naast me? pfff...arm beest..
'
:D, Ik weet wat je bedoelt en voelt.
Je lief hondje valt onde de category "dieren".
Daar vallen onder , Paardjes... katten etc.

Als ze ja tegen jouw zeggen , voordat je het weet staat er een paard langs je in het vliegtuig met de ruiter erop.
klaar om losgelaten te worden in Australia.

Jack>:D
 
Back
Top