leuke auto-nummerborden

aussie

New Member
Wie heeft er leuke nummer(letter)borden gezien op auto's?
Zo zagen wij er eentje, die we nooit zullen vergeten:
Op zo'n ouwe roestbak die je bijna bij elke hoek moest aanduwen, stond te lezen: PRRRRT !!
Ben benieuwd welke er nog meer zijn.

:) Da's een leuke ja :)

In NSW zag ik er eentje die ik ook leuk vond: FIGJAM - maar je moet wel weten waar dat voor staat. Wil iemand een gokje wagen?

M'n man heeft simpel  MR E  , en dat kan je op 2 manieren uitspreken.

FIGJAM:  **** I am good, just ask me........... :-D :up:

Say hi to MrE for me!
Bye
Syl :wink:

jajaja, maar da's nie eerlijk, jij bent van hier!

Bij de weg, Good = Gorgeous, althans, dat werd mij verteld toen ik lid werd gemaakt :)

Hee trouwens, wij zouden ook een BIGJAM club kunnen oprichten; Bleep I'm Gorgeous!! Jaaaaaaaaa!  :-D :-D Because we mind our language, 'cause were laaaaaaaaadies....

5804.jpg

Yeeeeeeeeeeeeeeees!

Groetjes
Syl

om toch nog even on-topic te blijven, ik heb zelf niet zo heel veel met personalised number plates...alhoewel er soms best grappige voorbij komen sjeezen.

Zelfs de niet PP zijn wel grappig als nederlander: hek - ijs - gvd - bvd enzovoorts. Trouwens heb ook al wel PP gezien met lui en pik (sorry  :oops: maar dat stond er nou eenmaal  :roll:).

Tja ik heb zelf DUTCH2, en deze zit op een Rood Wit Blauwe VW kombi met het Grolsch logo op beide zijkanten, trekt erg veel bekijks op de weg.

Cheers Jan Martijn

Kan je in Australie kentekens "op maat" bestellen voor je auto? (dat "ijs"een toevallige combinatie is geloof ik namelijk nog wel maar "Dutch2" .........). Weten jullie dan ook waar je aan moet voldoen of mag alles )m.b.t. aantal letters, combinaties e.d.)?

m.vr.gr.

Martijn

Hi Martijn,

De link die Irene net plaatste (was me voor  :) ) is alleen voor QLD. Regels en kosten verschillen per staat (je kenteken is ook staatgebonden). Hier in Queensland is het een eenmalig bedrag waarna dat kenteken van jou is en je het van de ene naar de andere auto kan meenemen. Of verkopen met je auto, ze kunnen nogal in waarde stijgen als ze goed gekozen zijn. Zo zagen wij laatst een rode Mazda 3 SP23 met een rood kenteken: RED 323. Kijk, zo'n plaat hoort bij de auto en verhoogt de waarde van die auto.

In NSW moet je dacht ik jaarlijks betalen...?

groetjes,
Trude

Maar Trude, wat ben jij nog wakker zo laat op de avond! :) Ik kan niet meer over de grens denken hoor :)

:sleep: nu....

[quote author=Eerainuh]

Maar Trude, wat ben jij nog wakker zo laat op de avond! :) [/quote]

Tja, saaie conference call met mijn Amerikaanse collega's - what can I say?

Nu ook naar bed! Truste...  :bye:

Grappig hoor, voor NSW kwam ik de site  http://ols2.rta.nsw.gov.au/myPlates/ tegen waar je ook personalized plates kan bestellen :up: ....... ik zag wel dat een plaatje met je naam niet erg voordeling is (500 AUD / jaar).... tenzij je bijvoorbeeld fgd77L  :lol: heet, dan kan het voor veel minder.

Mmm, ik heb even gekeken naar de availability van zo'n prestige plate in Qld met onze achternaam, wel available  maar het kost AUD 2195,- !!

Dat is toch net iets te duur voor een nummerbord snik .....

Kosten alle plates met alleen een naam erop zoveel in Queensland ?

Kosten alle plates met alleen een naam erop zoveel in Queensland ?

Yep!

I know....  :-( :-( :-(

lside.gif
blank.gif
r.gif
0.gif
6.gif
i.gif
n.gif
blank.gif
rside.gif

[quote author=Eerainuh link=topic=4009.msg49515#msg49515 date=1140788216]
Niet dat het uitmaakt, maar wat betekent 'Tukker'?
[/quote]

Een trucker met een spaakgebek

[quote author=Eerainuh link=topic=4009.msg49515#msg49515 date=1140788216]
Niet dat het uitmaakt, maar wat betekent 'Tukker'?
[/quote]

een tukker is iemand uit Twente

en gebruik de search knop! hahahaha

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3153.msg36293#msg36293

as in " Tukkers: dat bint leuke lui!"  :up:

@ Landmiles: moet die 6 geen 8 zijn??

Back