Leven te koop op eBay

M5

Moderator
SYDNEY - Een Australische man die zijn leven te koop heeft aangeboden op de internetveiling eBay, zegt de verkoop door te zullen zetten als een bod van omgerekend 4.500 euro serieus blijkt te zijn. De 24-jarige filosofiestudent Nicael Holt bood op de site zijn naam, telefoonnummer en al zijn bezittingen te koop aan, alsmede een vier weken durende cursus 'hoe word ik Nicael Holt?'

Nicael Holt biedt zichzelf te koop aan op eBay.

De Australiër geeft in de advertentie aan dat hij de koper aan al zijn vrienden zal voorstellen en tevens aan al zijn "potentiële liefdes" , een stuk of acht meisjes met wie hij geflirt heeft. Ook zit in het totaalpakket een baan in fruitbezorging, zes grappen, een stukgelopen relatie en een cursus surfen, handstand doen en jongleren met brandende fakkels inbegrepen.

Hoewel de bieding begon met een krappe vier euro, bereikte deze dinsdagavond toch het winnende bedrag van een bieder die zichzelf 'Ridderstrade' noemt. Holt gaf te kennen dat als een van de top vijf biedingen serieus blijkt te zijn, hij van plan is door te gaan met de verkoop en dat hij er een documentaire over wil maken.

Veilingsite eBay gaf geen commentaar op de verkoop.

Holt biedt zich hier http://cgi.ebay.com.au/New-Life-for-Sale_W0QQitemZ110078904033QQihZ001QQcmdZViewItem te koop aan.

Bron www.telegraaf.nl

Oh, dus hij is ermee doorgegaan? Een tijd geleden was 'ie niet zo happig op commentaar. Hij is blijkbaar verkocht, want het bieden is gesloten.

Weet niet wat ik van zo iemand moet denken. Behalve dan dat 'ie waarschijnlijk geen leven heeft :)

Behalve dan dat 'ie waarschijnlijk geen leven heeft

Nou das dan toch echt een sterk staaltje verkopers praat, iets verkopen voor 4.500 euro terwijl je het niet eens hebt...... :lol:...

Deze persoon zeker...?

9209_1.JPG

Ik heb de site aandacht gelezen.
Ja, welk commentaar past hier nu bij....
Deze keer weet ik het ook niet....[size=7pt]...komt niet vaak voor[/size]

[quote author=rob en jolanda link=topic=6436.msg79974#msg79974 date=1169892791]Koekje d'r bij  :lol:[/quote]

:grin: :lol1: :loldevil: :loldevil: :up:

[size=7pt]mezelf op ebay zetten, kijken wat ik op breng...€5...€10..???[/size]

[quote author=stefmar link=topic=6436.msg79881#msg79881 date=1169743625]
Behalve dan dat 'ie waarschijnlijk geen leven heeft

Nou das dan toch echt een sterk staaltje verkopers praat, iets verkopen voor 4.500 euro terwijl je het niet eens hebt...... :lol:...
[/quote]

:grin:

[quote author=FOL link=topic=6436.msg79985#msg79985 date=1169904025]
oke Jack, ik begin wel...11 euro  :cool:[/quote]

:lol1:    :happy: ......... :naughty: ......Anybody  :grin:

Op www.waarmaarraar.nl:

Nu ook leven te koop op eBay
Een man uit Wollongong, ten zuiden van het Australische Sydney, heeft via eBay zijn leven verkocht. Een Brit bood 12.000 euro voor het leven van de 24-jarige Nicael Holt. Voor dat bedrag krijgt hij al de persoonlijke bezittingen van de man en mag hij bovendien een 'cursus' volgen om de vaardigheden van Nicael aan te leren. Holt zal de hoogste serieuze bieder alles leren over surfen, het uithalen van acrobatische toeren en skateboarden. "Als de hoogste bedragen van serieuze bieders afkomstig zijn, zet ik mijn plan door," aldus de jongeman die van plan is er een documentaire van te maken. "Maar als blijkt dat het toch niet om serieuze voorstellen ging, laat ik het idee maar varen." Verbergen

[quote author=rob en jolanda link=topic=6436.msg80429#msg80429 date=1170414705]
Nu met je visum op zak ben je natuurlijk wel meer waard Jack  :grin:

Jolanda
[/quote]

:lol: :grin:

:grin: :up:

[quote author=FOL link=topic=6436.msg79985#msg79985 date=1169904025]
oke Jack, ik begin wel...11 euro  :cool:[/quote]

11,10 euro :lol:

Jack :evil: :evil:

Kunstmatig hooghouden van de prijs Jack...op jezelf bieden tsssk  :grin:

Back