Lifecoaching in Perth

blom

New Member
Hallo
Mijn naam is Michelle Blom en ik ben net mijn eigen Life- Coachingpraktijk begonnen in Tapping, Perth.
Ik weet uit eigen ervaring hoe stressvol emigratie kan zijn en ook hoe gedachten en gevoelens je ineens kunnen overvallen.
Soms is de hulp van vrienden of familie dan niet toereikend en kun je behoefte hebben aan
een onafhankelijk iemand die je verduidelijking kan geven en inzicht in je problematiek.
Mocht je behoefte hebben aan een klankbord en wil je in vertrouwen met iemand over je situatie of problemen te praten?
Dat kan!


Lifedynamics
Practice for Lifecoaching, Hypnotherapy & Psychodynamic Therapy


Therapie / Coaching is… werken aan jezelf en leren uitspreken wat je denkt, wilt of voelt. Dit kan een ware verademing en opluchting zijn!
Je krijgt inzicht in je gedachten, gevoelens, gedrag en je innerlijke conflicten. Je leert jezelf en je gewoonten steeds beter kennen en begrijpen.
Hoe meer je je bewust wordt van je gevoelens, je gedachtepatronen,je belemmeringen en je overtuigingen, hoe meer inzicht er ontstaat.

Het bewustwordingsproces dat daardoor ontstaat zet je -als het ware als vanzelf- inbeweging.
Je kunt immers zelf kiezen om veranderingen aan te brengen in jouw situatie.
Als Therapeut / Lifecoach loop ik een tijdje met je mee, in de zijlijn van je leven.
Ik reik je handvatten aan, waarmee je in jouw eigen leven aan de slag kunt gaan.
Jij bent zelf degene die bepaalt hoe je deze gebruikt en wat je ermee wilt doen!

Waarom Lifecoaching of therapie?
Er kunnen soms perioden in je leven zijn dat je ‘niet echt lekker in je vel zit’ zoals men dat dan vaak noemt.
Het kan zijn dat je de oorzaak hiervan weet maar heel vaak is die oorzaak ook onbekend.
Je voelt alleen maar dat het allemaal misschien niet zo lekker loopt.
Je voelt je misschien niet meer echt vrolijk en spontaan, je voelt je misschien vaak moe of je hebt weinig energie.
Deze gevoelens en gedachten kunnen je gaan belemmeren in je dagelijkse bezigheden, bijvoorbeeld op je werk, met je omgeving of in relaties.


Bij een goede motivatie en hoge inzet behalen we vaak al op korte termijn zeer positieve resultaten.
Dit is natuurlijk mede afhankelijk van hoe diep je problematiek zit. Als Lifecoach bied ik je een kader waarbinnen jij je eigen weg kunt vinden.
Dit kader bestaat voor mij allereerst uit respect, veiligheid en vertrouwen. Daarbij komt ook humor, relativering en speelsheid om de hoek kijken.

For more information or if you would like to make an appointment feel free to contact Michelle Blom at Lifedynamics...empowering your life!
e-mail: lifedynamics@iinet.net.au
Michelle speaks fluent English or Dutch.


LIVE THE LIFE YOU LOVE. LOVE THE LIFE YOU LIVE!
 
Back
Top