Life's what you make it

RonaldSchuszler

New Member
Hoi allemaal,
Ik ben Ronald en ben sinds gisteren op het forum te vinden.
Er zit een kans in dat ik een baan krijg in Yatala (Brisbane) en ben me maar eens een beetje aan het orienteren
Voor zaken met mijn hopelijk nieuwe werkgever ben ik al vaker in Brisbane geweest en was meteen verliefd
Niet op een klant maar op het land hoor :)

THIS IS ME

0305%20035.jpg

En ook van deze kant een Hartelijk Welkom!!

Mooie zonnebril trouwens. Waar is de foto gemaakt??

Rene

Bedankt allemaal,

Rene, de foto is gemaakt aan boord van de boot van Visy Industries (Australia) in de haven aan de Gold Coast.
Op de achtergrond is het Versaci Hotel.

Ronald

[quote author=RonaldSchuszler link=topic=3662.msg43249#msg43249 date=1137166600]
Op de achtergrond is het Versaci Hotel.
[/quote]

Dus ook een Versaci bril?? :rotflmao:

Rene.
Ps. Mooie foto trouwens.

[quote author=RonaldSchuszler link=topic=3662.msg43342#msg43342 date=1137228124]
Nee, Hema geloof ik 3,95.
Nou moet je niet zeggen dat je dat al wel gedacht had he :)
[/quote]

Nee, echt niet, ik dacht dat ie veel duurder was (ziet er duur uit!).

R.

Hi Ronald,
Nogmaals welkom op het forum!
Wij wonen in Windaroo. Steenworp afstand van Yatala. (Was een flinke brand daar afgelopen vrijdag :-()
Wat voor joboffer heb je gekregen? Of heb ik nu niet goed gelezen... :?

Groetjes Lin

Hey Lin,

Ik kom 6 februari nog maals naar Brisbane om te praten met m'n eventuele nieuwe werkgever.
Dan wordt het wel allemaal duidelijk hoop ik.
Ik heb al langer zaken met hun gedaan en maar eens de stoute schoenen aan gedaan en gewoon gevraagd of ze een functie voor mij hadden. Ik heb daarna mijn cv opgestuurd en nu gaan we bekijken of ik ergens in de organisatie pas. Er wordt in Yatala een nieuwe plant gebouwd, moet in operation zijn 1 aug 2006. Dit is al de 19de fabriek die ze hebben in Australia. Ze hebben er ook nog 14 in Amerika. Ze maken golfkarton en daarvan dozen.

Ronald

Hey Ron, Carina,

Jullie zijn al verder dan ik. Veel succes met alles.
Is Spankeren jullie achternaam of woonplaats. Ik heb een tijdje in Ellecom gewoond. Ken de buurt dus wel een beetje

Ronald

Back