Limiet approvals al in juni/juli bereikt?

kallie

XPdite Sponsor
HEEEEEEELLLLLLLPPPPPP!!!!! :| :| :|

Werd ik vannacht wakker met het idee dat als we dan eindelijk onze visumaanvraag de deur uit kunnen doen ze al aan hun Limiet zitten met de approvals.

Vissen we nog achter het net. Tsjongejonge, ik kan bijna aan niets anders meer denken.
De stukken verzamelen voor de TRA heeft zoveel tijd gekost, dus ws vandaar mijn "nachtmerrie".

Kan iemand mij vertellen of mijn angst gegrond is??????????????

Mariëtte
 
Kan gebeuren, geloof ik. Maar dan schuif je door naar het volgende jaar.

Geen nachtmerries meer hebben hè, het moet wel leuk blijven! :)
 
En zal het waarschijnlijk "slechts" langer duren.
Ik vraag me dan echt af als dit het geval is of ze bij DIMIA dan nadat ze het totaal aantal bereikt hebben direct het werk neerleggen en het volgende jaar weer doorgaan (wat mij niks zou verbazen overigens) of dat ze toch doorgaan met werken en de achterstand weer wat weg proberen te werken. Het zou wel zo sportief zijn als ze je laten weten dat je approved bent maar je visum pas krijgt op 1 januari in het volgende jaar, dan zou je alvast een groot aantal zaken kunnen regelen, spullen / huis verkopen enz.. Maar gezien de vele regeltjes die overheidsinstellingen kennen zal dat wel niet gebeuren.

Edit: Hoe kom je aan de info dat ze in juni/juli al aan de limiet zitten?
 
[quote author=hawk link=topic=4537.msg57053#msg57053 date=1145688303]
Edit: Hoe kom je aan de info dat ze in juni/juli al aan de limiet zitten?
[/quote]

Dat boeit me ook wel, kan namelijk een hele verandering teweeg brengen i.v.m. met de verkoop van het huis.
 
Back
Top