live webcams in Australie

TwitchMM

New Member
Hierbij even een linkje met live webcams die door heel Australie staan:

http://www.coastalwatch.com

klik links op een state en dan de plaats naar keuze. Ze doen het niet allemaal, maar velen wel.
mijn favo is de cam in Melbourne City... daar heb ik zo vaak gelopen :) en op de tweede plaats st Kilda beach... lekker wegdromen en uitkijken over het strand, mensen die daar aan de andere kant van de wereld aan het surfen zijn, langs het strand fietsen...mooie zonsondergangen... brengt het allemaal toch net wat dichterbij :)

leuk is dat he,

weet je wat ook leuk is, google earth, ik keek laatst erop waar een kennis van me woont in Bangor, en dan zie je dus de straten liggen met foto's en al, belde ik haar op en ik zei: wanneer haalt je buurman nou doe boot eens uit zijn voortuin??
Huh???
Hoe weet jij dat, ja dat zie ik he, , leuk leuk leuk.

hoi lizzy,

ik denk dat je google maps bedoeld met die streetview mogelijkheid. Heb daar ook heel veel naar gekeken en hebben ook al eens aan mijn schoonouders gevraagd om even buiten te zwaaien :later:

dat is inderdaad heel leuk met google maps. ik kijk altijd veel op realestate.com.au en dan leg ik googlemaps er naast. als ik dan een leuk huisje heb gevonden (in Melbourne e.o)dan kijk ik gelijk hoe de omgeving eruit ziet.
Als je bij google earth te ver inzoomt kijk je helemaal over de huizen en dan lijkt het net of alle huizen heel plat zijn. Probeer het maar eens.

groetjes heidi

zucht...............wat heb ik zitten wegdromen zeg!!

Niet meer van dit soort links plaatsen aub! :p
Ben er nooit geweest maar toch heb ik heimwee... :cry:

Leuk!  :up:

kan je gewoon live the Mooloolaba Tri zien dit weekend. Ik zwaai wel ff.  :grin:

[quote author=heidi76 link=topic=9900.msg135410#msg135410 date=1238099396]
ik denk dat je google maps bedoeld met die streetview mogelijkheid. Heb daar ook heel veel naar gekeken en hebben ook al eens aan mijn schoonouders gevraagd om even buiten te zwaaien :later:
[/quote]

De nieuwste versie van Google Earth heeft ook Street View hoor (zijn toch dezelfde foto's als die bij Google Maps gebruikt worden.

[quote author=clair link=topic=9900.msg135422#msg135422 date=1238106841]
zucht...............wat heb ik zitten wegdromen zeg!!

Niet meer van dit soort links plaatsen aub! :p
Ben er nooit geweest maar toch heb ik heimwee... :cry:
[/quote]

hahaha sorry ik zal het nooooit meer doen  :p :grin:

[quote author=TwitchMM link=topic=9900.msg135383#msg135383 date=1238085601]
Hierbij even een linkje met live webcams die door heel Australie staan:

http://www.coastalwatch.com

klik links op een state en dan de plaats naar keuze. Ze doen het niet allemaal, maar velen wel.
mijn favo is de cam in Melbourne City... daar heb ik zo vaak gelopen :) en op de tweede plaats st Kilda beach... lekker wegdromen en uitkijken over het strand, mensen die daar aan de andere kant van de wereld aan het surfen zijn, langs het strand fietsen...mooie zonsondergangen... brengt het allemaal toch net wat dichterbij :)
[/quote]

En natuurlijk krijg ik het weer niet te zien, welke keuze ik ook maak... :-(

Kijk ik ook regelmatig naar. De haven van Mackay, het is live dus je weet meteen wat voor weer het is en als ik Pamela dan wakker bel, kan ik het haar meteen vertellen.
Dat is trouwens ook met het lokale sufferdje, 's middags rond een uur of 4 is de update voor de volgende dag, weet dus meestal wat het nieuws is, voordat ze wakker zijn in Mackay.

groetjes  Johan  (Pamandgeorge)

Back