liz-lizzy:ook ik stel me even voor :-)

liz-lizzy

New Member
hallo allemaal,
echt een geweldige site om achter allemaal belangrijke vragen te komen.

ik zal me even voorstellen.
Ik ben lizzy en ben vorig jaar naar australie geweest voor een jaar...de reden waarom is een beetje een vreemde.
ik had iemand op msn ontmoet die in newcastle new south wales woont en die wou ik ontmoette.Daarnaast ben ik gelijk in sydney een cambrigde examen gaan halen om mijn engels op te halen.
ik heb hem ontmoet en alles was zoals ik had gehoopt....maar ben verliefd geworden op zijn tweeling broer 'timothy'
Ik ben mijn gastgezin uitgezet...omdat ik hun beschuldige van mijn geld te hebben gestolen(wat ook echt is gebeurd)toen had ik geen huis maar kon gelukkig op dat moment bij mijn vriend in huis komen wonen.....al woonde hij is newcastle z'n um 2 en half uur met de trein van sydney.Dit heb ik elke ochtend gedaan om op school te komen.
in totaal zat ik 5 uur per dag in de trein.
nu is mijn vriend voor een jaar in nederland en wil daarna met hem terug naar australie(en hebben al plannen om over een tijdje stappen te ondernemen om te gaan trouwen)

dat was mijn verhaaltje...ik vind het leuk om van zoveel mensen te horen wat zij hebben gedaan toen ze naar aus zijn geweest.
groetjes,
lizzy

Wat een verhaal zeg!!
Hoop dat jullie hier antwoorden kunnen vinden voor jullie vertrek naar Oz samen!!!  :hi:

Groetjes Linda

Hoi Lizzy!

natuurlijk een warm welkom en wat fijn dat je moeder en grootouders ook mee willen verhuizen. Het wordt een compleet exodus als het allemaal gaat lukken  :wink:  Suc6 en ik hoop dat we elkaar kunnen helpen

groetjes John en Cathelijn

Back