Londen

rudi henriette

New Member
Hoi allemaal, :bye:

Hier zij we even, lang geleden dat we wat hebben geschreven, maar we hebben het druk, druk. :fishing2:
Zijn er afgelopen weekend nog mensen naar Londen geweest naar de EXPO? :plane:
Wij zijn naar de EXPO geweest, we hebben daar veel mensen gesprokken en Rudi
heeft bij veel bedrijven zijn CV achtergelaten, bij één bedrijf zou hij zo aan de slag kunnen maar dan was het wel drie weken van huis en één week thuis, maar daar zitten we niet echt op te wachten en de kids ook niet echt. :dunno:, wat ik wel heb gemist op de EXPO was een stand over scholen. :read:
Nu maar even afwachten hoe alles verloopt, Rudi is nu druk bezig met zijn CDR aan het schrijven, Rudi heeft zijn IELTS test gedaan en had een gemiddeld een 7.5. :happysun:
Ik ben bezig met het huis aan het opruimen :dishes: en opknappen, om het over een tijdje te kunnen verkopen(dat duurt denk ik ook vrij lang voor je het verkocht hebt).
Zo dat was het wel z'n beetje, tot de volgende keer. :sunny:

Groetjes Rudi en Henriette  :cheers:
 
Hoi Rudy/Henriette,

Wij zijn uiteindelijk niet naar de expo gegaan.
Gefeliciteerd met het behalen van de IELTS.
Ik zie dat Rudy bezig is met zijn CDR. Dat roept meteen weer herrineringen op aan het moment dat ik er ook mee bezig was. Ik vond het a hell of a job. Wat voor beroep gaat rudy voor?

Als ik het zo lees was er dus wel degelijk concrete belangstelling van bedrijven op de expo of waren het vooral recruiters?

Groeten van Gerrit
 
Hoi Gerrit,

Rudi schrijft zijn CDR voor mechanisch engineering en in die richting wil hij ook  werk zoeken.
Er waren op de EXPO van beide (recruiters en belangstellende).
Wonen jullie al in Australie of nog in Nederland?
Hoe lang zijn jullie met alles bezig geweest (CDR, Visa, Huis, enz.)

Groetjes Rudi en Henriette :cheers:
 
Hoi Rudy/Henriette,

Wij wonen nog in Nederland. We willen in maart 2008 naar Melbourne vertrekken.
Met de CDR schrijven voor Civil engineer ben ik een maand of 3 bezig geweest. Na indienen had ik binnen 4 weken goedkeuring hierop van Engineers Australia. Daarna heben wij de skilled independent visa aanvraag weggestuurd in mei 2007.
We hebben eergisteren onze medicals gedaan en onze VOG is aangevraagd. Die gaan we dus frontloaden.
Als ik de lange wachttijd van dit moment bekijk mogen we blij zijn als we voor maart 2008 ons visum hebben.
Ons huis staat sinds 2 weken in de verkoop en we hebben morgen onze 4e kijker. Is dus nog steeds afwachten.
Was er op de EXPO veel belangstelling voor civil engineers? Zo ja heb jullie eventueel namen van bedrijven die er waren.

Groeten van Gerrit
 
Back
Top