longfoto, formulier nodig?

nance

New Member
Hoi,

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met panel doctor voor mijn medical. Geen probleem.
Daarna belde ik naar GGD in Breda voor het maken van een afspraak voor mijn longfoto. Nu blijkt dat ik een formulier moet meebrengen naar de afspraak. Formulier?? Ik heb geen idee waar ze het over had, ook niets op internet kunnen vinden.  :?
Heeft iemand dit meegemaakt, of wie is er in Breda geweest voor xray en hoe heb je dat gedaan? Heb ik inderdaad een formulier nodig en waar kan ik dat vinden (aanvragen in Berlijn?).

Ik ga trouwens zelf naar Berlijn voor een interview (spouse visum).

Alvast bedankt voor je hulp! Groetjes Nance.

Dat formulier hebben ze daar zelf. Even zeggen waar het voor is en ze zoeken het juiste fromuliertje erbij. Tenzij er in 2 jaar tijd iets veranderd is...
(Ook in Breda geweest.)
Ducee

Wij zijn in Utrecht geweest,

Aangezien we met z'n vijven zijn boden ze zelf aan de formulieren even bij hun op te komen halen en ze van te voren in te vullen.
Wij hebben ze dus ook van de GGD zelf bekomen.

Mariette

mmm, ze was echt heel standvastig. Gek. Ik zal nog eens bellen naar de GGD. Anders ga ik wel naar Utrecht voor een foto. Dat zal toch wel kunnen: medische test in Breda (ik heb al afspraak gemaakt) en xray in Utrecht?

Je moet van beide forms, 26 voor de panel doctor en 160 voor de x-rays, part A voorafgaand aan het onderzoek zelf invullen. Hier staan wat vragen bij waar je bij na moet denken dus dat kun je het beste thuis op je gemak doen en vooral niet ter plaatse. Let er ook even op dat je de forms niet van tevoren ondertekent want dit mag je pas doen in het bijzijn van de betreffende arts.

Jezelf een klein beetje voorbereiden en dan komt alles weer goed.

:up:

Hartstikke fijn, :) bedankt jongens/meiden!! Medical is een van de laatste dingen die ik nog moet doen en dan afspraak maken met ambassade in Berlijn! Krijg je trouwens de uitslag mee naar huis en kun je deze dan zelf meenemen naar Berlijn? Of wordt het naar Berlijn gestuurd door de arts?

Bij mij werd de foto en alle onderzoek uitslagen opgestuurd door de paneldokter. Als je wel de envelop mee krijgt open hem dan niet!! Dit werd toen aan mij heel duidelijk verteld door de case officer vanuit Berlijn. Dan kun je namelijk nog een keer omdat je dan mogelijk de test zelf hebt ingevuld.

Wanneer ga je naar Berlijn?? Succes alvast.

We proberen een afspraak te regelen voor 2e helft december, ik heb namelijk pas een week geleden police clearance in australie aangevraagd. Dus daar moet ik nog een paar weken op wachten..
Ik hoop mijn visum voor 1 februari te hebben want dan gaan we op vakantie naar oz en dan zou ik mooi mn visum kunnen valideren. Hopelijk gaat het lukken..

Dus de panel doctor kan de uitslag naar Berlijn sturen ookal heb je geen filenummer?

Heb jij je visum al Inge?

[quote author=nance link=topic=5896.msg74209#msg74209 date=1162235258]

Dus de panel doctor kan de uitslag naar Berlijn sturen ookal heb je geen filenummer?

Heb jij je visum al Inge?
[/quote]

Ja hoor dat kan. Ik heb mijn keuring gehad op 19 en juni en 10 juli stond de afspraak in Berlijn. Dokter heeft toen gezorgd dat alles er voor de 10e zou zijn en heeft er zelfs nog een briefje bij gedaan met onze afspraak daar.

Ik heb inderdaad mijn visum gekregen Nance (ook een Spouse) de 10e :up: zelfs een permanent res. Nu alleen het huis "nog even" verkopen en dan gaan we die kant op.

Ik heb mijn medicals door omstandigheden hier in Perth gedaan.
De ene week de longfoto en de bloedproef, ogen etc.
De volgende week naar de paneldoctor en kreeg de xray mee, voor aan de muur. Jaja.
De paneldoctor stuurde de totale uitslag, wat hij je zelf al meedeelt dus je weet of je "geslaagd" bent of niet, door naar de LCU in Sydney.

Wij hebben ook een afspraak in Breda, zowel voor de longfoto bij de GGD
als bij de dokter.

Hebben jullie de foto's toen (in Breda dus) meegenomen naar de
paneldokter of hebben jullie de foto's laten opsturen door de GGD/zelf
opgestuurd, apart van de medical dus.

Bedankt

groetjes Miranda

Uiteindelijk toen ze allemaal goedwaren, heb ik ze allemaal verzegeld meegekregen om aan de paneldokter af te geven.
Hij stuurde ze toen zelf naar Sydney. Dit was in de prijs meeberekend.

Nogmaals wij zijn in Utrecht gegaan.

Mariette

ik ga volgende week naar arts in Breda voor medical en een week later voor longfoto bij GGD. Volgens mij wordt de foto door een paneldocter bij GGD beoordeeld en staat dit los van de medische keuring. Zo heb ik het begrepen tenmiste.

Hoi Nance,

Nou, dan hebben we het allebei hetzelfde begrepen.
Het klopt inderdaad wat je zegt, was ik even kwijt,
in Breda is er bij de GGD inderdaad een paneldokter
voor de foto's.  :blond:

Succes met je medical,

groetjes Miranda  :)

Wij zijn gister voor de medische keuring geweest in Amsterdam.
Eerst naar de prinsengracht voor de longfoto's en bloedtest, daarna naar de dokter voor de rest. We kregen de longfoto's mee om aan de dokter te geven.

Als de dokter de uitslag van de bloedtest binnen heeft word de hele boel opgestuurd naar Adelaide.

Maar we moeten nog wel afwachten of de bloedtest goed was. Horen we over twee weken niks, dan was het goed en sturen ze het op.
De longfoto's waren gelukkig goed. Rob heeft nog wel even in de rats gezeten omdat hij al 23 jaar rookt. Na de eerste foto werd hij terug geroepen om nog een foto te laten maken, dus dat was wel schrikken. Maar gelukkig, alles goed. Hij heeft wel besloten om te gaan stoppen als alles achter de rug is.

Jolanda  :up:

[quote author=rob en jolanda link=topic=5896.msg74287#msg74287 date=1162374278]
Hij heeft wel besloten om te gaan stoppen als alles achter de rug is.

Jolanda  :up:
[/quote]

Dat is ook een manier om te stoppen.  :lol:

Ik heb de off topic berichten afgesplitst en in de kletsdoos geplaatst:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5912.0

Graag on topic blijven.

Back