Longfoto in Utrecht!

tweety

XPdite Sponsor
Even een tip voor iedereen die de komende tijd een longfoto bij de GG&GD in Utrecht moeten maken.......neem een boek mee.

Sinds enkele weken hebben ze een nieuw computersysteem en dit systeem schijnt regelmatig plat te liggen. Vandaag was dus weer zo'n dag een half uurtje voordat ik mijn afspraak had is het systeem er uit geknalt dus dat werd wachten. Moet zeggen dat ze daar reuze aardig waren dus ik ben Utrecht in gegaan voor wat kerstinkopen en ruim 2 uur na mijn geplande afspraak kreeg ik een telefoontje of ik nog op de foto wilde?
 
Hoi tweety,

Wij zijn op 23 oktober j.l. geweest en waren de eersten die met het nieuwe computersysteem in aanraking kwamen ivm een visum. Het computersysteem was toen een dag in gebruik en met had overal a4-tjes opgehangen met de tekst dat het wat langer kon duren.
Ook toen waren ze allemaal gestresst daar,ook omdat er niemand aanwezig was die eea kon uitleggen. Bij ons gooide het systeem in eerste instantie de namen door elkaar op de foto's maar na een 1,5 uur ipv 0,5 uur konden ook wij toen vertrekken met de juiste foto's.
Moet zeggen dat men inderdaad erg vriendelijk bleef ondanks de problemen.

Groet Gerrit
 
Nou die a4-tjes hingen er nog steeds hoor, ik had alleen geen idee dat "nieuw" bijna 2 maand oud is  :lol:

Groetjes Chantal
 
Back
Top