Longfoto's

melliemarits

New Member
Hoi,

Wij vragen ons af waar ze precies naar kijken op de longfoto's.
Aangezien wij allebei rokers zijn .....
Lopen wij een risico?

Weet iemand hier toevallig meer over?

Alvast bedankt!
Groetjes M&M
 
TBC of longkanker... Misschien ook wel naar bulea door het roken wat COPD kan betekenen...
Gewoon stoppen dus?! :wink:
 
Ik zou ook meteen stoppen met roken! Daar wordt je lelijk van... <_< en das toch zonde!
But seriously, als ze geen plekjes zien,zoals bij TBC of kanker dan zul je geen afwijzing krijgen omdat je longen misschien zwart zien.
Heb zelf bronchitus en dat was ook geen probleem.
 
O jee .... we willen niet lelijk zijn
huh.gif
Stoppen uh ja .. is een idee.

Bedankt voor de berichtjes, het is ons nu in ieder geval helemaal duidelijk!
 
Hé M&M,

als je op de website van DIAC eens form 160 doorneemt, dan zie je zo een beetje waar op gelet wordt...
 
STOPPEN HEEFT GEEN ZIN... DE SCHADE IS AL LANGER VEROORZAAKT EN OOK ARNO ( ROOKT VANAF ZIJN 13E OF ZO ZWARE SHAG.......) HEEFT GEEN "SLECHTE FOTO" ONTVANGEN.
STOPPEN IS WEL EEN GOED IDEE, AANGEZIEN HET HIER SUPER DURE HOBBY IS :lol: :lol: :lol:
 
EN VAN STOPPEN (WAT?, oh sorry) wordt je lijf wel beter na verloop van tijd. En in elk geval wordt het niet nog erger.
 
Plus dat je beter gaat ruiken en proeven, minder verstopt zit 's ochtends, minder gaat hoesten, je tanden er beetje voor beetje minder bruin uitzien, je minder snel buiten adem raakt, er geen asbak lucht om je heen hangt... eehhh... need I go on?
 
Hihihi, voor stoppen-met-roken-steun kunnen we hier ook duidelijk terecht!
grin.gif

Ik ben gelukkig niet zo'n onwijze roker, doe zo'n 3 dagen met een pakje (als m'n vriendin me niet uitrookt...) Marits rookt wat meer, maar als ze dat wilt mag ze daar zelf wat meer over vertellen
evil.gif


Stoppen is voor mij absoluut iets om te overwegen, zeker na 24 uur (vliegen) zonder!! (zijn toch de ergste uren...
grin.gif
)
Maar, zoals Nien al heeft opgemerkt, is het lastig stoppen als je werkt binnen de psychiatrie. En dat niet alleen, vreemd genoeg brengt roken op mijn werk een voordeel met zich mee, in de rookkamer worden er namelijk hele andere gesprekken gevoerd tussen de patienten onderling, maar ook tussen het personeel en de patienten!
cheesy.gif


Maar jullie hebben uiteraard allemaal helemaal gelijk, het leven is veel beter als je geen nicotine-junkie bent....!

Groetjes,
Melissa
 
Hé M&M,

als je op de website van DIAC eens form 160 doorneemt, dan zie je zo een beetje waar op gelet wordt...


Bedankt! Ik zit nu alweer ruim een week iedere dag rond te neuzen op dit forum, maar het is ongelooflijk hoeveel jij weet van de hele procedure! Ik zie heel veel berichtjes van jou met allerlei praktische informatie, zoals nu ook weer!
grin.gif
Super!

Groetjes,
M&M
 
Back
Top