Lowlands

4np

Member
Ik vroeg mij af; gaan er nog mensen hier naar Lowlands? Ik ga, na ca 7 a 8 jaar trouw bezoek, dit jaar voorlopig mijn laatste Lowlands vieren :)
 
Nee ik ga dit jaar niet meer. Wilde eerst wel gaan, maar wilde heel veel. Heb nu dus lekker 5 dagen vrij met Lowlands (had wel de dagen aangevraagd).
 
Ook voor mij dit jaar geen Lowlands moest kiezen en heb dit jaar voor Rock Werchter gekozen. Maar of dat dit de voorlopig laatste keer is, het zal er om spannen denk ik.
 
[quote author=tweety link=topic=7440.msg96393#msg96393 date=1186429752]
Ook voor mij dit jaar geen Lowlands moest kiezen en heb dit jaar voor Rock Werchter gekozen. Maar of dat dit de voorlopig laatste keer is, het zal er om spannen denk ik.
[/quote]
Rock Werchter, bring it on!
Roling Stones, Simple Minds, is al een tijdje geleden.
Onlangs Robbie Williams in Brussel, en daarna in Milton Keynes en Madonna in Cardif.
Next Rock-Darwin? Met AC-DC hé Jack!
Groeten Henk.
 
Moke op lowlands, goede band , we hebben ze helaas nooit live gezien . Ze braken door net na ons vertrek. Speelt een vriend van ons in.
Luister ff voor ons hoe ze live zijn. En allemaal veel plezier met alle pop festivals.

Erna
 
Ik ben er bij :) In 2000 al eens op Lowlands geweest. Daarna 2 keer Pinkpop en een keer Rock Werchter. Nu ook mijn laatste festival in NL, maar heb er wel zin in. Is al weer een tijdje geleden :)
 
Klopt Pete, maar het is al een hele tijd Rock Werchter [size=8pt](...je wordt ouder pappa... Peter Koelewijn)[/size]  :evil:

Ben ook een paar keer op Rock Werchter geweest en een keer Pinkpop, maar doe mij Rock Werchter maar! In vergelijking met Rock Werchter vond ik Pinkpop echt om te huilen... (Het hielp misschien ook niet mee dat ik net 3 maanden zwanger was en met twee gezellige drinkebroers op stap was :))

Zucht ende zwijmel... heb Robbie Williams nog in zijn mooie ogen gekeken op Rock Werchter, dat kon toen nog... enne mooie Ed van Live en natuurlijk dat lekkertje van een Lenny Kravitz... en de wit geklede Brian Adams voordat de stoere mannen van Metallica kwamen... Tja... dat waren nog eens tijden *moeders verzinkt in gepeins*

Maarre... om je vraag terug te komen... Nee ben niet op Lowlands dit jaar  :grin:

Groetjes,
Lela
 
De 2 keer dat ik op Pinkpop ben geweest was het programma echt geweldig! Het jaar daarna wilde ik niet meer, want de Sugababes horen toch echt niet thuis op Pinkpop! Dat jaar was het ook niet uitverkocht. Afgelopen pinksteren was het weer een superprogramma, maar ik kon niet, omdat ik ging duiken dat weekend ;)

Zal nog eens kijken op de lowlands site, want weet het programma niet eens meer precies ;)
 
Oh ja!! Sinead!! Ze heeft trouwens weer eens (na 10 jaar) een nieuwe cd (hier in AU nieuw dan ;-) ). Theology geloof ik...
 
Ik ga dit jaar niet naar Lowlands, ben er wel 2 keer geweest, 1999 en 2001.Ik vind het eigenlijk een beetje te duur. Ik ga naar andere festivals, vooral in Duitsland: Nature One bijvoorbeeld, 59 euro voor het festival en 13 euro voor 4 dagen camping (is dance muziek). :up:
Ik ga komend weekend wel naar het Flevo Festival, want gek van festivals ben ik wel. Weekend erna naar het Nottinghill Carnaval in London bijvoorbeeld :cool:
 
Maar de reis naar die festivals in het buitenland kost je ook veel meer geld dan de reis naar een festival in eigen land volgens mij.
Het is op zich best prijzig, maar als je losse kaartjes wil kopen voor concerten van de bands die je allemaal ziet ben je veeeel meer kwijt.
 
[quote author=Annemiek link=topic=7440.msg97082#msg97082 date=1187265665]
Maar de reis naar die festivals in het buitenland kost je ook veel meer geld dan de reis naar een festival in eigen land volgens mij.
Het is op zich best prijzig, maar als je losse kaartjes wil kopen voor concerten van de bands die je allemaal ziet ben je veeeel meer kwijt.

[/quote]

Dat valt wel mee, het weegt iig niet op tegen de kosten voor de festivals hier. De meeste auto's waarmee we gaan rijden op gas en we proppen alles in zo weinig mogelijk auto's... :)

En op een gegeven moment raak je ook wel uitgekeken op de festivals in eigen land (althans ik wel...).
 
Nou, Lowlands 2007 was weer vet  :up: Mijn hoogtepunten waren toch wel Editors, The Arcade Fire, LCD Soundsystem en The Rifles. Overigens allemaal te zien en horen op 3voor12.vpro.nl ;)
 
Arcade Fire heb ik een cd van (Funeral), die zijn erg goed ja! :)

Ik heb op Flevo Festival Brown Feather Sparrow (NL), This Beautifull Mess (NL) en This Beautiful Republic (USA) gezien, die waren echt goed. Al ging er bij BFS en TBR behoorlijk wat mis... :-D Dat maakte het eigenlijk wel erg leuk, gezellig en vrolijk.
 
Wat ik gezien heb:
The Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Pigeon Detectives, Tool, Chris Cornell, Air Traffic, Motorhead, Gabriel Rios, The Rifles, Jack Penate, C-mon & Kipsky en de vervaning van de Klaxons, maar weet niet meer hoe ze heten.

Ik vond Chris Cornell erg goed. De Kaiser Chiefs ook, maar wat was het warm in die tent!
Verder heb ik me ook wel goed vermaakt op de DJ feestjes in de Grolsch :)
 
Back
Top