maanden geleden al eens voorgesteld

Hezza

New Member
maar ik doe het nog maar eens!

ik ben henrieke
26 jaar en heb de formulieren in huis om mn aanvraag te doen voor imigratie (als verloofde)

ik ben ik maanden geleden al eens aan komen waaien toen ik bezig was met mn holiday visa!
ondertussen ben ik 7 maanden in Australie geweest en bijna 6 weken weer terug in Nederland.

Ik ben verloofd met de allerliefste australische man! en kan niet wachten om weer in t vliegtuig te stappen maar dan VOORGOED!!

ik heb enorm veel problemen met mn familie! die t allemaal maar niet kunnen begrijpen en ik doe zo ongeveer alles verkeerd! Elliot mn verloofde is op het moment voor 6 weken terug naar australie en dat is voor hun de kans om me weer eens lekker te veroordelen. Het enige wat ze er mee bereiken is dan ik alleen maar sneller wi gaan!

misschien een beetje raar omdit allemaal gelijk al bij mn "voorstellen" mee te delen maar het zit me gewoon een beetje hoog! en misschien zitten er hier wel mensen die t zelfde mee hebben gemaakt!!!

groetjes Henrieke

Hi Henrieke,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je zo'n leuke vent hebt gevonden! Maar wat vervelend voor je dat je familie zich nog niet helemaal kan vinden in je plannen (understatement waarschijnlijk).

In ieder geval zul je hier wel je verhaal kwijt kunnen hoor!

Groetjes,
Lela :up:

Hi Henrieke,

Welkom op het forum.

Tja, familieproblemen zijn er veel. In de topic 'problemen met de familie' die je ongetwijfeld met de search button kunt vinden, zal je zien dat je niet de enige bent die door familie wordt tegengewerkt. Laat het je echter niet van je besluit te gaan emigreren weerhouden.
Sterkte met alles en succes.

Groetjes,
Erna

Welkom! En ook voor ons zijn familieproblemen niet onbekend  :-(
Maar denk aan wat jullie willen en leef niet het leven dat anderen voor je in gedachten hebben, succes :up:

groetjes Ira

hallo Henrieke,

Welkom op het forum  :hi:

Jammer dat je familie niet achter je staat, maar je bent nu volwassen en ze moeten je besluit respecteren, duurt misschien even, maar het komt wel.

Heel veel succes met je plannen om samen met je verloofde te zijn  :dancing:

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Welkom op het forum!

Leef je eigen leven hoor! Oud worden doe je met partner en tenslotte niet met je familie.

Heel veel succes en sterkte!

Groetjes Lin

heerlijk dat je hier idd allemaal mensen vind die je gewoon snappen! vrienden proberen dat uiteraardt ook wel! maar hier zit iedereen zo ongeveer in t zelfde schuitje!

bedankt!

Back