Maartje

maartjerooker

New Member
G'Day!  :bye:

Ik ben Maartje en net als jullie een Aussie fan! Vier jaar geleden studeerde ik in Melbourne en in december 2005 vertoefde ik weer in the great land down under. Australie is voor mij niet alleen een heerlijk land om in te reizen en te studeren, maar betekent ook werk voor me. Ik ben namelijk hoofdredacteur van de website www.australie.nl en verdiep me elke dag in wat voor moois, leuks en interessants er te zien en te doen is in Australie. Geweldig werk!

Hebben jullie leuke tips, reisverhalen of ander advies voor onze website, mail dan naar info@australie.nl. Momenteel zijn we hard op zoek naar jongen / man die de komende periode een langere tijd (of voor altijd) in Australie zit en het leuk lijkt in de vorm van een column ons op de hoogte houdt van zijn leven. We hebben al drie gezellige vrouwelijke columnistes, dus nu zijn we op zoek naar een mannelijke tegenhanger. Ken jij of ben jij zo'n iemand? Mail dan naar info@australie.nl.

Cheers!

Maartje

:) Hoi Maartje   :)

Als ik mij haar héél kort knip, kan ik dan voor een jongen doorgaan??  hihi. Vast niet. Succes dan maar.

Groetjes van Lenka

Hey Maartje,

Da's toevallig, ik heb me gisteren, na een paar maanden meelezen, ook net voorgesteld.
Leuke site trouwens dat australie.nl, daar kan je nog eens een leuk prijsje scoren :-D

Groeten Bart

Hoi Maartje,

Welkom op het forum en australië.nl is hartstikke leuk.
Natuurlijk lees ik elke keer de nieuwsbrief  :up:.

groetjes Miranda  :)

Back