MacKay

tum

XPdite Sponsor
Hoi allemaal, kan er iemand mij meer vertellen over MacKay en omgeving? Wellicht is er iemand die daar woont, of kent een van jullie iemand die daar woont (wat een geweldig  :-o lange zin hè). Bedankt alvast.
Groetjes Miranda
 
Hai Miranda!

Ik ben er zelf een paar keer geweest, het is niet verkeerd daar hoor, dicht bij de Whitsunday Islands, dicht bij Eungella NP (kan je platypus zien!!!), maar verder gewoon een stad, niet zo heel bijzonder. Ik zit op het moment dicht bij Ipswich, maar verhuis binnen een paar maanden naar Airly Beach, iets van 100 km van McKay, we hebben daar vrienden wonen.
Groetjes, El
 
Airlie Beach vind ik wel weer een leuk plaatsje...daar heb ik ook nog herinneringen van....zo heb ik daar een iers stel ontmoet die ik in 2002 weer in Dublin heb ontmoet...maar Mackay....ik zal er ongetwijfeld doorheen gereden zijn, maar ik heb er niets van onthouden.....
 
Hoi Maluka en El, in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Airly Beach is mij inderdaad ook bijgebleven (leuke scenery) en Eungella NP was zeker niet slecht. Inderdaad platypus gezien om 6 uur 's-ochtends!!!!! Maar je moet er wat voor overhebben nietwaar?
Groetjes Miranda
 
Hai.
wij wonen ongeveer een uurtje rijden boven Mackay.Mackay zelf is niet echt bijzonder.Er zijn 2 grote winkelcentra,wat winkelstraten en een industrieterrein met vliegveld.
Maar de plekjes hier in de buurt zijn wel weer bijzonder.Cape hillsborough bv waar bij schemering de kangaroes over het strand lopen.Engela park is ook zeker de moeite en Eimeo beach is ook aan te raden.Ligt allemaal vlakbij Mackay.

Mackay zelf is gewoon een stad maar de plaatsjes eromheen zijn zeker de moeite waard om te wonen.De highway loopt door Mackay heen dus je bent eigenlijk overal zo.

Groetjes Sas
 
Hoi Sas,

Leuk je berichtje hier te lezen. Eungella NP zijn we geweest en dat vonden we inderdaad erg mooi. Lekker wandelen, platypus kijken in de ochtend. Nu lijkt het net of we van die wandelaars zijn, maar dat is toch (net als bij zoveel mensen) een vakantiehobby denk ik. Thuis is het meer de sportclubs en sportschool (ook met mate). MacKay zijn we niet geweest, maar de omgeving vonden we wel mooi.

Groetjes Miranda
 
Back
Top