Zoals ik al heb gezegd heb ik een overeenkomst voor door-to-door, dus dat is allemaal wel afgedekt. Overeenkomsten tussen de verhuizers, dat is iets wat buiten mijn zicht is en het lijkt mij juridisch vreemd dat ze daarin kunnen afspreken om goederen van derden vast te houden als zij daar niets over overeenkomen met die derde partij.
Ik heb al zo snel ik had vernomen van de situatie naar de verhuizer in de VS gebeld en ze aangespoord. Een week later hab ik ook reeds een email verstuurd naar beide partijen en daarin aangegeven dat als dit niet voor het einde van het jaar is opgelost dat ik dan juridisch advies ga inwinnen. Ik hoop dat dat een beeje indruk maakt. De moeilijkheid is dat de verhuizer in de VS aangeeft al betaald te hebben en dat ze hier in Oz dat tegenspreken. Wie moet ik dan geloven. Het enige wat ik volgens mij dan nog kan doen is de amerikaanse verhuizer om bewijs van betaling vragen, denk ik.
Goed, wat ik dus van jou begrijp is dat ik hier in Australie niet kan eisen om mijn spullen af te leveren. Ik kan alleen maar in de VS e.e.a. organiseren, klopt dat?