Mag ik ons even voorstellen, Anne & Frank (Coolum beach/Qld)

Zonnetje65

New Member
Hallo, Frank en ik zijn recent in coolum beach neergestreken en vroegen ons af of er nog meer Nederlanders wonen rondom Coolum. Wij zijn in de mid-veertig, geen kinderen en zijn in 2010 permanent geemigreerd naar Australie. Komen beiden uit de hospitality. Doordat we verhuisd zijn, leek het ons leuk om misschien op deze manier een eerste aansluiting te maken. Horen graag :up: ?

Heey,

Ik woon ook in Coolum, en ben hier op de dokter na nog geen NL'ers tegen gekomen!
Ik ben 26, single, geen kids en werk ook in de hospitality (plaatselijke fish and chips shop). Mocht je een keer een bakkie of een wijntje willen doen, hoor ik het graag :)

Heey,

Ik woon ook in Coolum, en ben hier op de dokter na nog geen NL'ers tegen gekomen!
Ik ben 26, single, geen kids en werk ook in de hospitality (plaatselijke fish and chips shop). Mocht je een keer een bakkie of een wijntje willen doen, hoor ik het graag :)

He Skippelientje :), leuk om van je te horen! Welke fish shop werk je en werk je deze week ook, dan lopen we even binnen om ons voor te stellen. :up:

He Skippelientje :), leuk om van je te horen! Welke fish shop werk je en werk je deze week ook, dan lopen we even binnen om ons voor te stellen. :up:

Er is er maar eentje in Coolum, aan The Esplanade, tegenover Tickle Park, tussen de twee real estate agents in (Coolum Seafoods). Ik ben vandaag vanaf 15.00 tot sluit aan het werk, verder werk ik vrijdag zaterdag en zondag, maar weet de tijden niet meer (iig 's avonds).
Waarschijnlijk sta ik zelf achter de counter, anders voor de zekerheid even naar Nicole vragen ;)

Er is er maar eentje in Coolum, aan The Esplanade, tegenover Tickle Park, tussen de twee real estate agents in (Coolum Seafoods). Ik ben vandaag vanaf 15.00 tot sluit aan het werk, verder werk ik vrijdag zaterdag en zondag, maar weet de tijden niet meer (iig 's avonds).
Waarschijnlijk sta ik zelf achter de counter, anders voor de zekerheid even naar Nicole vragen ;)

Doen we, leuk! ;)

Eens in de 3 maanden is er een Nederlandse barbeque ergens aan de Sunshine Coast. Dan zul je zien dat er best wel heel veel Nederlanders aan the Sunny Coast wonen. De meesten wonen in Caloundra en omgeving, maar dat is voor australische begrippen natuurlijk om de hoek :)

Eens in de 3 maanden is er een Nederlandse barbeque ergens aan de Sunshine Coast. Dan zul je zien dat er best wel heel veel Nederlanders aan the Sunny Coast wonen. De meesten wonen in Caloundra en omgeving, maar dat is voor australische begrippen natuurlijk om de hoek :)

Dankjewel Nien, we hebben ons op de adressenlijst voor de BBQ laten zetten! Jullie zitten in Maroochydore, hoelang zijn jullie in Australie? Leuk dat je gereageerd hebt!

Dankjewel Nien, we hebben ons op de adressenlijst voor de BBQ laten zetten! Jullie zitten in Maroochydore, hoelang zijn jullie in Australie? Leuk dat je gereageerd hebt!
Wij zijn ook permanent (visa 175) residents en naar Australie verhuisd in juni 2010. Nu voor een 3,5 week vakantie in Nederland. Brrrrr ik heb al gelijk weer een mega snotkop van het weer.
Tot op de BBQ!

Wij zijn ook permanent (visa 175) residents en naar Australie verhuisd in juni 2010. Nu voor een 3,5 week vakantie in Nederland. Brrrrr ik heb al gelijk weer een mega snotkop van het weer.
Tot op de BBQ!

Grappig, wij zijn October 2010 permanent naar Australie verhuisd, niet lang na jullie. Geniet van de vakantie, ondanks het weer..... zal je niet lekker maken, het is de hele week al stralend weer hier en 25 gr.... :eek:) Lijkt me leuk om je te ontmoeten op de BBQ. Fijne tijd in Holland!

Flashbacks! he Nien ;) Zonnetje65 het is echt gezellig in the Sunshine Coast en tijdens die BBQ's van de Dutchies Around ontmoet je vast veel leuke mensjes. Wij hebben er een jaar gewoont (ook in aug 2010 aangekomen) en zijn vanwege werk vertrokken maar ik mis het eigenlijk nog steeds. Hoe kan het dat je nog geen nederlandsers bent tegen gekomen in die tijd!Het stikt er van :D

Welkom op het forum:)
Helaas zijn we since 1,5 jaar niet meer woonachtige in jullie omgeving anders hadden we zeker ff een bakkie gedaan:)
Have fun!

Cheers Sander:up:

Back