Mag je een ABN nummer aanvragen tijdens je working holiday visa?

Joske

New Member
hallo,
ik ben momenteel in Australië met een working holiday visa.  Uiteindelijk is het de bedoeling om te immigreren naar Australië en daarvoor zou ik mijn eigen zaak willen opstarten in Australië.  Maar kan en mag je zomaar een zaak beginnen met een working holiday visa?  En mag je een ABN nummer aanvragen voor als je eventueel als freelancer wil werken?

Zal niet gemakkelijk gaan als je geen eigen koop of huur woning op je eigen naam kunt aantonen.
Maarre , wie ben ik.
Give it a try. :up:

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=9291.msg125790#msg125790 date=1222414688]
Zal niet gemakkelijk gaan als je geen eigen koop of huur woning op je eigen naam kunt aantonen.
Maarre , wie ben ik.
Give it a try. :up:

Jack :evil:
[/quote]

Klopt , proberen kan geen kwaad , maar als het niet mag en je doet het toch ,
en wilt dan terug in de toekomst , staat niet goed op de c.v. :?

Het lijkt mij niet aannemelijk dat het mag , je mag met dat visum niet langer dan 3 maanden voor dezelfde werkgever werken..
in dit geval :jezelf , dan zou je niet langer dan 3 maande er gebruik van kunnen maken ?

De bedoeling van het werk/toeristen visum , is dat je de toerist gaat uithangen , en een eigen bedrijfje is niet echt in de categorie toeristje spelen  :|

grtx johan

Loop gewoon eens een DIAC? office binnen in een van de grote steden. Zij kunnen je vast meer vertellen. Ga er wel vroeg heen, er zijn altijd wachtrijen, ongeacht wat je wilt. Nee heb je, Ja kun je krijgen.

Back