Makkelijker binnen via Darwin?

clair

New Member
Hi guys,

Vraagje:Mijn ouders willen ook naar Oz,wonen nu in Indonesie,hebben allebei NL paspoort en zijn allebei 57.
Indonesische kennissen van hun wonen al een aantal jaar in Darwin,en volgens die mensen kom je via Darwin makkelijker binnen.
Ik vond dat nogal vreemd om te horen,zeker omdat ik dagelijks info bijhoudt over de Australische visa maar misschien weet iemand hier wat van?

Ik dacht zelf dat een retirement visa(minimaal 5 ton investeren?)of familiy visa(maar dan moeten ze wachten tot ik er zit) de enigste opties voor ze waren.
 
Hier heb ik toch ook nog nooit van gehoord ...  :-o  :-o weet iemand anders hier meer over???

Sara
 
Lijkt mij ook sterk, omdat alle visa via de DIMIA lopen en dat is onafhankelijk van de plaats waar je Australie binnenkomt!

Tenzij die kennissen bedoelen dat je even illegaal met de boot van indonesie naar Australie gaat, dan is Darwin wel een logische landingsplaats :-D :wink: :up:
 
En het is geen 5 ton maar 8 en een halfe ton, plus een gegarandeerd inkomen van 65,000.00 per jaar,
en eigen zieken verzekering regelen.
Maak je borst maar nat, geen kleine geitje.
 
Ja,ik had t gelezen Ineke,de eisen zijn behoorlijk pittig!
Mijn ouders hebben wel assets in Indonesie maar niet van zoveel ton!
Ze zeiden dat ze voorlopig maar op en neer gaan reizen en anders moeten ze toch echt wachten tot ik er een aantal jaar zit.Ervan uitgaand dat ik mijn skilled krijg. :roll:
 
Back
Top