Maldon en omgeving

freckles

New Member
Hey guys,
wij reden door Maldon en St Arnauds toen we afgelopen december in Oz waren. Dat ligt ten westen van Bendigo.
Het leken ons hele leuke plaatsjes, tikje alto. Wie komt hier vaker of heeft een idee hoe het is om er te wonen? Thanks!
:roll:
 
Nou Freckles, het ziet er niet naar uit dat iemand daar geweest is!

maar als je op rust en ruimet uit bent weet je nu zeker dat je daar goed zit :fish: :fishing2:
 
hallo,

Ik ben er ooit wel eens geweest, het ligt nietr zo ver bij ons vandaag maar ik kan me er eigenlijk weinig van herinerren :oops:
 
Het ziet er wel leuk uit en ze hebben een mooie site :up:
http://www.maldon.org.au/mainPage.shtml
Maar ik ben er nooit geweest

Gr. Ton
 
Hoi,

Dat is precies de streek waar wij ons ook willen vestigen (Maldon, Bendigo, Castlemaine)
Een streek waar je nog wat van de seizoenen merkt, en de oude victoriaanse huizen uit de goudzoekerstijd spreken me aan.
Da's alles eigenlijk wat ik weet....

Groeten Sander
 
Hoi Sander,
wat leuk zeg! Ons lijkt deze streek ook geweldig, vooral om het prachtige landschap en de leuke historische dorpjes. Alleen qua werkgelegenheid zou het wel eens een probleem kunnen worden, want ik heb begrepen dat het daar nogal moeilijk is om een baan te vinden. Wanneer gaan jullie?
Groetjes van eric en Sonja
 
Hoi,

Dat duurt minstens nog 2 jaar... mijn vriendin begint met een nieuwe studie, en die duurt 2 jaar.
Morgenochtend gaat de Skill Assesment de deur uit!

m.a.w. we nemen de tijd!

Groeten Sander
 
hi hi
Wij wonen in castlemaine, en ik vind het hier super leuk. Ben blij dat ik niet in een grote stad woon. Qua werkgelgenheid is het wel even zoeken maar niet onmogelijk, Bendigo is een redelijk groot dorp en daar is nog zat werk te vinden.
Wat leuk trouwens dat er jullie geintresseerd zijn om in deze omgeving te wonen, hoor je toch niet vaak

groetjes
 
Hoi,

Wij hebben aantal dagen in The Overlander Guesthous gezeten (tegen over the old restorers barn)...  De weg naar Glenluce (klein plaatsje ten Zuiden van Castelmaine, vond ik schitterend. We waren 10 uur in Oz, en we hadden meteen al een pack of roo's gezien, tezamen met de Crimson Rosella's en Magpies uiteraard.
Maar werkgelegenheid is beperkt begrijp ik.... wij zijn beide docenten VO .. zullen waarschijnlijk toch een switch moeten maken.

GRoeten Sander
 
Back
Top