man schudt haai van zich af op bondi beach

Markus

XPdite Sponsor
Dat is schrikken. :shock:
Welliswaar misschien geen grote haai maar je zal hem maar aan je arm hebben hangen.

http://www.nu.tv/video/show/9043 

Groet Markus

Mazzel!

In Surfer's Paradise gaan de surfers tijdelijk uit het water bij een shark alarm, en daarna weer vrolijk terug. Bikkels.

He Luuk,

Misschien is Bondi beach een betere plek omte gaan vissen dan de NT.
De visjes in Bondi beach zijn zeer hongerig en bijten goed :up:

Jack :evil:

Was dit niet een flauwekul verhaal van die vent en had hij eigenlijk zichzelf verwond bij een inbraak? Stond volgens mij een paar dagen na het voorval in The Age.

[quote author=GeoffB link=topic=8079.msg105653#msg105653 date=1198584851]
Was dit niet een flauwekul verhaal van die vent en had hij eigenlijk zichzelf verwond bij een inbraak? Stond volgens mij een paar dagen na het voorval in The Age.
[/quote]

Heb het eens opgezocht in the age.
http://www.theage.com.au/news/general/dumbdumb-dumbdumb-shark-bite-claim-shattered/2007/12/20/1197740450365.html
Als je dit dan leest kun je idd vraagtekens zetten bij de aanval.  :dunno:

Markus

[quote author=Luuk link=topic=8079.msg105657#msg105657 date=1198589523]
[quote author=Jack link=topic=8079.msg105656#msg105656 date=1198589409]
Daar gaat mijn goede visplek :x

[/quote]

Shit, moeten we maar ergens anders gaan vissen.
[/quote]

Ja dat is een tegenvaller,bedankt GeoffB. :evil: :grin:

Beetje offtopic.
En dan raak je gefacineerd en ga je even verder surfen op het net.
He Luuk en Jack bekijk dit filmpje eens met een oa een big tarpon ,kennen jullie die?

http://www.gianttarpon.com/sharkbroad.htm

Geluid aan. :shock:

Markus

Zit je lekker relaxed op de bank, krijg je een fimpje te zien van een slachtpartij. Thnx Marcus ;)

[quote author=Dijnnas link=topic=8079.msg105659#msg105659 date=1198592797]
Thnx Marcus ;)
[/quote]

No worries mate. :grin:

Als (nog) niet visser was ik onder de indruk van de afmeting van zo'n tarpon. :shock:

joe_rodriguez_tarpon350.jpg

Als je die dan in gevecht meemaakt met een haai. :|
Volgens mij komen deze vissen niet voor in OZ.

Groet Markus

Lo,

Yo Markus, niet dat het mij veel uitmaakt maar misschien vind jij het interessant (?); als je Tarpon googled kan je in de Wikepedia lezen dat de Indo-Pacific tarpon in Australië voorkomt. Wordt niet zo groot als de Atlantic Tarpon, maar groot genoeg voor een maal voor een weeshuis ;-)

Dak je Eerainuh,heb het eens nagekeken en de indo is idd veel minder indrukwekkend. :-(
kijk eens naar het verschil in kilo. :shock:

The Atlantic tarpon is the most well known tarpon species since it is highly popular among sport fishers. It will also grow considerably longer than the Indo-Pacific tarpon; up to 250 centimetres while the Indo-Pacific tarpon stay below 150 centimetres. The greatest reported weight for an Atlantic tarpon is 161 kilograms, while the greatest reported weight for its Indo-Pacific relative is no more than 18 kilograms.

Groet Markus

met 18 kilo kun je thuis komen :smile: :up:

160 kilo's ....ik vraag me af wie dan aan het vissen is.  ..... :grin :eek:kay :?

Back