Man smokkelt eieren in onderbroek

Maluka

XPdite Sponsor
Een Australiër die eieren van beschermde kaketoes naar Bangkok wilde smokkelen, heeft dat in zijn onderbroek gedaan. Wayne Floyd verstopte vlak voor de vlucht uit Sydney twee kaketoe-eieren in een sok in zijn onderbroek. "Een verrassing voor mijn vriendin", aldus Floyd.

Hij werd echter gesnapt door een douanebeambte, omdat die een verdachte bult bij zijn lies zag. De rechter denkt dat de eieren niet voor zijn vriendin waren, maar dat hij ze voor grof geld in Thailand wilde verkopen. Hij heeft een boete van 16.000 euro gekregen.

Bron:Fok.nl

:-D.........................eitje toch!?!............................ :lmao:

En nog te weinig straf,

De natuur is net als kunst, Dat doe je met je ogen en je blijft er met je poten vanaf...

Kon hij dat bedrag wel betalen....of zit die e$kel nu vast...laat hem dan maar rotten..

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10  phheeuff Jack is weer rustig..

Jack :evil:

hmmm... Dat loopt toch niet lekker? Heb geen idee hoe groot de eieren van een Kaketoe zijn, maar volgens mij wel groter dan de eieren van een man ;)

[quote author=Annemiek link=topic=5209.msg65928#msg65928 date=1153304348]
hmmm... Dat loopt toch niet lekker? Heb geen idee hoe groot de eieren van een Kaketoe zijn, maar volgens mij wel groter dan de eieren van mijn man ;)[/quote]

Uw man , Annemiek toch....dat willen wij helemaal niet weten :-D :lol:

[quote author=Annemiek link=topic=5209.msg65959#msg65959 date=1153318707]
Jack Jack Jack.... Je moet wel goed lezen he ;)[/quote]

Sorry , nu zie ik het Annemiek  :-D :)

Trouwens , Die hµ$ter ...die man mag Australia zeker nooit meer binnen, heeft hij ook een gevangenis straf gekregen.......??

Ik vind het wel jammer voor die man dat het niet is gelukt, want hij had zo lang op zijn plannetje zitten broeden :lol:

maar even serieus :lol:
nu moet hij 16.000 euro betalen, hoeveel dieren/eieren moet hij daarvoor weer gaan smokkelen
om dat terug te verdienen?
ik denk dat een geldboete niet werkt. ik zat meer te denken om zijn "eieren" uit zn broek te halen
en naar de prullebak te smokkelen, dat zal em leren.

Back