Man vermoordt huisgenote die televisie aan liet staan

Maluka

XPdite Sponsor
Een 60-jarige Australiër heeft vorig jaar zijn 42-jarige huisgenote vermoord, omdat ze weigerde de televisie of stereo uit te zetten als hij ging slapen. Dit heeft de man vandaag verklaard voor de jury van de rechtbank in Sydney.

De man zou zijn huisgenote meerdere malen hebben gewaarschuwd. Hij bekent daarom geen schuld aan moord, maar wel aan doodslag onder verzachtende omstandigheden. Ze hadden geen relatie met elkaar. De twee waren volgens de Australische media stevige drinkers.

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/54754
 
Televisie aan laten staan. Tsja, ik reageer niet door iemand te vermoorden. Wel eens een keer door lampjes eruit te draaien. Ja, ik zat tijdens mijn backpackreis in een hostel in Cairns, ik lach half te slapen, daar kwam een Israëlische mevrouw aan, (nou ja een jaar of 20 denk ik) die het licht aan deed (1:00 uur) en toen in bed ging lezen. Toen vroeg ik eerst of ze wilde gaan slapen en het licht uit wilde doen. Dat deed ze dus niet en ging toen roepen dat ik rekening moest houden met mijn medekamergenoten. Nou, ik denk dat het normaler is als dat andersom gaat om toen 1:30 's-nachts. Toen ik zelf het licht uit deed ging ze haar bed uit en deed het licht weer aan om vervolgens naar de WC te gaan.

Ik dacht, dit is mijn kans! Ik draaide het bolletje eruit. Een andere kamergenoot die nog niks had gezegd zei: Good Job Mate!
Toen ze terug kwam (en probeerde het licht aan te doen ging ze mij flink uitschelden: You asshole, You looser, You etc. etc. Ik weet het niet meer. En ik: Shhh, other people are sleeping.

Okee nog even on Topic: Ja inderdaad, net zo gek als hier.
 
Back
Top