Man zit weeklang dood achter het stuur

tinusv

XPdite Hero
Een 71-jarige man uit het Australische Melbourne heeft een parkeerboete gekregen omdat hij te lang op dezelfde plek geparkeerd stond. Niks vreemd zou je zeggen, maar de man was dood. In totaal zat hij een week lang levenloos achter het stuur voordat iemand hem opmerkte.En dit terwijl de auto geparkeerd stond op een druk parkeerterrein van een winkelcentrum.

Gedurende de week kreeg de man een parkeerbon op zijn voorruit. De burgemeester van Melbourne heeft zijn excuses aangeboden voor de stommigheid van zijn parkeerwachter. De nabestaanden van de dode parkeerder krijgen de parkeerboete kwijtgescholden.

Bron : www.fok.nl
 
:police: slap excuus om onder een bon uit te komen!!!  :devil:
zal trouwens lekker geroken hebben.......  :happysun: :drive: :egg: :hang: :loldevil:
 
De meeste parkeerwachters zijn echte sch**thuizen, vaak
nog erger dan deurwaarders.
Zachtjes doen dat je niet wakker wordt, krijgen ze ook geen klappen.  :x
 
Weer zo'n verhaal over hoe mensen in een grote, drukke stad eigenlijk langs elkaar leven.
Ik moest een keer wachten op iemand. Ik zat in mijn auto (het was lekker weer) met mijn ogen dicht. Klopte er iemand aan mijn raam om te kijken of alles goed was.
Dit was uiteraard in een kleine stad. (Was géén parkeerwachter trouwens).

Maar dat die man op een drukke parkeerplaats stond en dat niemand het door had????? Ongelovelijk.

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2903.msg32433#msg32433 date=1129874867]
Maar dat die man op een drukke parkeerplaats stond en dat niemand het door had????? Ongelovelijk. [/quote]Getint glas, stoel achterover (zie link)... En stel dat het zo'n lekker hoge 4WD was, dan kan ik me best voorstellen dat niemand ziet dat er iemand in die auto ligt.
 
En wat heeft die parkeerwachter de rest van die 7 dagen gedaan dan.
Ik bedoel je doet toch dagelijks je ronde als parkeerwachter.

Zeker lopen :sleep:
 
Back
Top