Mannen-club

damhooligan

Member
G'day mate

Er is al een vrouwen/vrindinnen clubje, maar zijn er ook nog "blokes"
Dan kunnen we ons eigen clubje vormen? :evil:

Groetjes Johan
 
Hoi Johan,

lijkt me een goed plan. Ik kom 6. november naar melbourne, en heb wel zin in bbq en xxxx.
Ben je al down under ?

Groeten nog uit duitsland,
Dirk
 
G'day dism.

Ik ben er al en tijdje...... :up:
Ik ben benieuwd of er meer mensen komen

Het begin is er al ...

Het aantal staat nu op 2.

Groetjes Johan
 
[quote author=dism link=topic=7790.msg101356#msg101356 date=1193081228]
lijkt me een goed plan. Ik kom 6. november naar melbourne, en heb wel zin in bbq en xxxx.
[/quote]

Ik ben  :blond:, maareh.... Waar heb je zin in? (of begreep ik het wel goed?)
 
[quote author=Dijnnas link=topic=7790.msg101393#msg101393 date=1193142711]
[quote author=dism link=topic=7790.msg101356#msg101356 date=1193081228]
lijkt me een goed plan. Ik kom 6. november naar melbourne, en heb wel zin in bbq en xxxx.
[/quote]

Ik ben  :blond:, maareh.... Waar heb je zin in? (of begreep ik het wel goed?)
[/quote]

Jaaaa, "a dirty mind is a joy forever" zullen we maar zeggen.
Volgens mij wordt dit;
xxxx_gold_large.jpg

er mee bedoelt :p.

Bart
 
:blush::blush::blush::blush::blush::blush: Ergens had ik het idee dat ik er naast zat :blush::blush::blush::blush::blush::blush:
 
hi mates

natuurlijk bedoel ik die op het flesje. Maar victorian bitter is ook goed. :lol: :drink:
Na een paar biertjes praat ik ook beter nederlands.

CU Dirk
 
dat heb ik nou met me engels, lijkt wel of ik beter kan praten als ik wat gedronken heb. Of lijkt dat maar zo? Al zou ik in de buurt zijn geweest zou ik gekomen zijn, maar Edam is een bettje ver......
Veel plezier daar voor als het door gaat......

Gr pat
 
Ik vind de combinatie van bier met BBQ ook wel een aantrekkelijk idee.
Ben echter pas vanaf maart 2008 in Melbourne, dus schuif eventueel later aan of jullie moeten er zo lang mee wachten.

Groet Gerrit
 
Even kijken.. februari 2009 ben ik van de partij. Kunnen we alvast een datum prikken? ;)
 
He Johan,

Wat is dat nou weer voor een idee. Alleen de titel al. Ik kom zeker niet. Slappe verhalen vertellen en de tijd doden met bier. Kelere.

Als jullie daar van jullie depressie zijn bekomen ben je van harte welkom in Coffs Harbour, prachtige stranden, zwemmen en natuurlijk....bitter lemon van Schweppes......... :grin:

groeten Wim
 
Ben inmiddels ook in Melbourne aangekomen dus kan ook gezellig aanschuiven aan de BBQ met xxxx. Met deze overweldigende respons kunnen we neem ik aan wel eerder afspreken dan 2009??
Vanaf volgende week zit ik als het goed is in Bentleigh East.
Ben benieuwd!

Groeten Jeroen
 
Jeroen: Als je ook even reageert in het topic over de kaart van melbourne die ik maak, voeg ik je toe aan de kaart :)
 
Ik ben ook sinds 5 weken in Melbourne, tarneit, zuidwesten.
Laat maar horen wanneer jullie kunnen.
Nieuwjaarsborrel ?

groet Dirk
 
Zullen we eens kijken of we iets concreets kunnen afspreken midden januari? Wat te zeggen van 17 januari?
Ik ben nog niet bekend met de goede plekken, dus wie heeft een suggestie?

groeten en alvast gelukkig nieuwjaar,
Jeroen
 
Hi Jeroen,

zoals ik vanmiddag al zei zo voor mij een vrijdag of zaterdag beter zijn. Doordeweeks moet ik er al om 3.30 of 2.30
uit. Ik weet ook niet goed waar we kunnen afspreken. Maar als wij de enige zijn kunnen we bij mij een biertje
drinken.

Groet Dirk
 
Back
Top