MARA agent worden

Familie S

XPdite Sponsor
Even hier verder en euh, sorry Betty, maar bedankt voor lenen van je topic. :up:

Hier de link over de Engels toets

Jouw britse paspoort alleen gaat niet op ben ik bang Steven.
Being born, educated and spending your formative years in a country where English is the predominant business and community language
 
De opleiding is ook best duur.... :|


The Graduate Certificate comprises 4 Courses, each of 6 units - 24 units in total.

The upfront fee for each 6 unit Course is $2,400.

The total cost for 2011 is $9,600 (four 6-unit courses totalling 24 units for domestic students).

Toch eerst maar eens sponsors zoeken...... :wink:
 
Zou mijn MBO dan genoeg zijn om aangenomen te worden op de opleiding??
Applicants must hold at least a three-year Australian Bachelors degree or equivalent. International qualifications will be assessed.
Jeetje, komt nog heel wat bij kijken, eerst maar eens sparen als we straks in Tassie zijn...
Of de mensen waar ik reclame voor maak moeten me willen sponsoren. :roll:
Verhuisbedrijven, geld overmaak diensten, vertaalbureaus. :grin:
Eens even laten bezinken. :wink:
 
Als ik dit nog in Nederland doe is de studie belasting aftrekbaar!! Kost ie maar € 500,-- :lol:
Moet ik wel voor 24 juni de IELTS opnieuw halen (dit keer een 6.5 op schrijven... :|)
Jemig, ga ik dit echt doen?? Kan iemand mij adviseren??
Dan heb ik de papieren na 21 oktober!!

Dit was het antwoord dat ik kreeg vanuit Victoria:

Hi Margot, Thank you for your enquiry. We are currently enrolling students for semester 2 in Graduate Certificate in Australian Migration Law. You can choose your study mode as you wish; we have Full Time, part time and online categories in this course. http://www.business.vu.edu.au/immlaw/migration_law_.asp Above link to our website will help you to download the application forms. Should you wish to apply for this course please send your application forms and relevant documents to our Student Admissions Office before 24th June 2011. You need to have permanent visa to apply for this course. Kind regards, Nadee
 
Gaan ervoor!!! :up: Zeker als het je maar 500 euro gaat kostte!!!! Doen!!!

Ik ben achteraf zo ontzettend blij dat we niet snel aan die visumgrant kwamen! Door op die boekenplank te moeten liggen ben ik vorig jaar mn opleiding begonnen! Over een week studeer ik af en ga ik met mn splinternieuwe diploma richting Oz! Het geeft je een goal, een passie om helemaal voor te gaan en natuurlijk een super basis om daar meteen aan de slag te kunnen!!!!

Go, go, go girl!!!!! Liefs Betty :smile:
 
Die € 500,-- klopt niet helemaal... :cry:
Het is wel aftrekbaar, maar dat houd niet in dat je het ook terug krijgt.....
Nooit gesnapt het belastingrecht. (ook nooit in verdiept. :grin:)
Eerst maar eens een nachtje over slapen weer.... :D
 
Hi Margot, als je echt migration agent wilt worden, zou ik het zeker nu hier in NL doen! Ik heb verschillende studies gedaan in de aanloop naar ons definitieve vertrek (4 op de uni in Oz) en dat ging redelijk goed. Ik had er nog 1 'pending' toen we hier naartoe verhuisden en daar heb ik gewoon helemaal niets meer aan gedaan, het examen laten lopen zelfs. Als je hier eenmaal bent, wil je zoveel doen, ontdekken, genieten etc. dat die studie ongeveer het minst belangrijkste werd.

Afijn, kijk maar, maar ik had dit nooit van mezelf verwacht en het is toch gebeurd. Geen idee of ik het nog een keer probeer, is best veel geld....

Succes!
Annemarie
 
Bedankt voor de reacties allemaal! <br>Jeetje, Annemarie je was er zo vol passie mee bezig! <br>Komt vast nog wel, je bent er nog maar net. <br><br>Wat begon als een grap begint nu steeds serieuzer te worden, voor de opleiding blijkt geen IELTS eis.
Die is er pas als je daadwerkelijk geslaagd bent en Mara agent wilt worden. :smile:
Jemig het begon als een geintje.......:lol:
 
als het lukt heb je alvast één klant :smile: ikke :wink:

:grin: :grin: Jij wordt mijn testobject en die zijn altijd gratis!! :up:

Vandaag contact gehad met student down under (.com) die gaan de aanvraag proberen in orde te krijgen met mijn diploma's ed.
Zelf zit ik nu te puzzelen met een ondernemingsplannetje.
Nu eerst maar eens afwachten of het financieel ook haalbaar is, de opleiding is toch wel veel geld..... :|
 
ik heb ook eerst gekeken of ik geen online course kon volgen...er zijn er veel bij die me interesseerde, maar de prijs schrikt me enorm fa!!! giga veel geld vragen ze! spijtig :mellow:

'k hoop dat het voor jullie wel lukt!

Jij wordt mijn testobject en die zijn altijd gratis!! = zo lief :-*
 
Denk ook goed na over hoe je klanten wil werven. Dit kost vaak ook geld in het begin (daarna waarschijnlijk voor mond tot mond reclame). Je kent nu wel mensen op het foeum, maar de meeste hebben het hele traject wel doorlopen als je officieel MARA agent bent. En ik denk niet dat Lost erg blij wordt als je actief gaat werven op het forum aangezien dit een onafhankelijk forum is ;)

je bent altijd.erg behulpzaam op het forum, dus dat zit wel goed!
 
Zelf zat ik te denken om een web site te maken (kan via een vriend van me gratis. :wink:) en met een nieuw concept te komen.
Dat concept moet dan voor nieuwe mensen zorgen en vormt weinig concurrentie voor de nu bestaande migratie agenten.
Maar dat houd ik nog even geheim. :wink:
En natuurlijk ga ik niet adverteren hier als Louw dat niet wil, dat soort dingen zal ik zeker in overleg doen. :smile:

Bedankt voor alle complimentjes! :up:
Opbouwende kritiek is ook zeker welkom!!
 
Mogelijkheden om reclame te maken op XPdite zijn er wel hoor (zie ook de reclame van DoubleDutch Translations op de forumindex).

Informatie op het forum plaatsen en leden hier en daar een zetje in de goede richting geven is denk ik de beste reclame die je hier kan maken. Goed voor business, leden en het forum. Wat wil je nog meer? :wink:
 
:humble: Mijn dank is groot meneer Lost!! :humble:

(Hihihi, en ik ben nog niet eens door de aanmeldingsprocedure van de opleiding heen. :grin:)
 
Door alle stress hier was het plan wat verwatert, ik was net te laat voor de inschrijving en heb het er toen eerst maar bij gelaten....
Maar het begon 2 maanden geleden toch weer te kriebelen.
En na een pb van iemand op het forum vandaag nog erger. :D
Met een leuke ontwikkeling: Ik heb een sponsor gevonden voor het opleidingsgeld.
Ben dus toch maar weer driest in de mail geklommen en heb de 4 opleidingen aangeschreven.
Geen idee of ik het doorzet (en wanneer), maar ik wil hier ook wel weer eens iets positiefs posten. :)
Zou wel leuk zijn!! :up:
 
Back
Top