Wij zijn Marc (40) en Ramona (37) , wonen op dit moment op Tenerife de Canarische Eilanden. We runnen een duikschool sinds 4 jaar, maar we hebben besloten om toch niet hier te blijven op Tenerife, omdat de Spanjaarden (Canarische) uberhaupt niets geregeld krijgen hier.Onze duikschool en ons huis staat nu te koop en we willen graag naar Australie emigreren en daar weer een eigen bedrijf starten of overnemen. Of dit weer een duikschool wordt weet ik nog niet.
Zo dit betekent dat we voor een business visa gaan. Weet iemand wat beter is, om het zelf te regelen of via een Bureau.Ik heb al contact gehad met een bureau in Australie en ze vertelden dat we in aanmerking komen voor een business visa en ook direct de prijs van 3000,00 euro hun fee en daarbij komen nog de visa kosten wat ook niet gering zijn. Als iemand adviezen heeft voor ons dan hoor ik die graag.
Wij zouden ons graag in de buurt van townsville gaan vestigen, alle informatie is welkom
Groetjes Marc Ramona
Zo dit betekent dat we voor een business visa gaan. Weet iemand wat beter is, om het zelf te regelen of via een Bureau.Ik heb al contact gehad met een bureau in Australie en ze vertelden dat we in aanmerking komen voor een business visa en ook direct de prijs van 3000,00 euro hun fee en daarbij komen nog de visa kosten wat ook niet gering zijn. Als iemand adviezen heeft voor ons dan hoor ik die graag.
Wij zouden ons graag in de buurt van townsville gaan vestigen, alle informatie is welkom
Groetjes Marc Ramona