Mark wil zich ook even voorstellen

Imcominghome

New Member
Hoi Allemaal!

Eindelijk heb ik net dit forum gevonden na 2 uur browsen lezen en uitzoeken. :up:

Even snel, ik ben samen met m'n vrouw 5 jaar geleden 3 maanden in Australië geweest en vanaf dag 1 wist ik al zeker dat het voor mij was.
Alleen die afstand he!
Nu een paar jaar later is het zeker dat ik wil gaan proberen om me daar te aarden. Waarschijnlijk eerst Sydney en later Brisbane, maar alle wegen staan nog open. Ik sta nu op het punt om contact op te nemen met een "migration expert" om een skilled visa aan te vragen.

Allemaal heel spannend, maar ook veel om door te nemen.

Ik ga nu eerst aan de slag hier op het forum, wellicht worden vele vragen beantwoord...

Groeten,
Mark

Hoi Mark,

Welkom op het forum en succes met jullie plannen en voorbereidingen!!

Wij wonen nu in Nieuw Zeeland maar waarschijnlijk komen wij over een paar jaar toch weer naar Australie toe.

Groetjes,
Danny-Eva

Hoi Mark,

Welkom op het forum en succes met je plannen.

groetjes Miranda  :)

Hallo Mark , ik kan je aanbevelen om veelvuldig dit forum te bezoeken . Het staat bol van prima informatie en de sfeer is opperbest .Veel geluk , Ivan

Veel succes met het uitzoeken/onderzoeken, veel vragen zullen op het forum beantwoord worden.

ennuh: see you down under!  :up:

Joep

Welkom en succes

Erg trouwens die australiesche ziekte, als je er eenmaal bent geweest wil je terug

Groetjes Kees

Back