Martijn stelt zich voor:)

Hawk84

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Martijn en ben 24 jaar. Sinds ik op mijn 19e voor ruim een halfjaar door Australie heb gereisd ben ik verliefd geworden op dit land. Na terugkomst heb ik besloten dat ik eigenlijk het liefst in dit prachtige land wil wonen. Inmiddels, 5 jaar na mijn backpack-avontuur, heb ik deze wens nog steeds.
Ik ben lid geworden van dit forum om een beetje rond te kijken, verhalen te lezen van mensen die bezig zijn met hun aanvraag, en om info in te winnen.
Ik ben op dit moment studerende voor accountant ( NIVRA-Nyenrode opleiding, vanaf VWO, echter mee begonnen op mijn 22e).. Over 2 jaar heb ik mijn bachelor, en nog eens 2 jaar mijn Master in Accountanty. Ik wilde graag weten in hoeverre deze diploma's geaccepteerd worden door Australie. Aangezien ik tijdens mijn studie ook 4 dagen werk, tikt de werkervaring gelukkig wel aan. Maar lees hier op het forum dat het ook wel verstandig is om alvast Australische vakken op afstand te gaan volgen.. Kan iemand mij iets meer info geven over wat ik het beste kan doen? Ik heb het plan om over 4 jaar te gaan:) Wil namelijk minimaal mijn bachelor hebben...

Groeten Martijn

Hoi Martijn,

Kan je helaas niet helpen, maar toch van harte welkom op het forum en veel succes!

Sacha

Back