mary

Mary

New Member
Hi ik ben Mary.  Mijn man en ik willen emmigreren naar Perth Australia. We hebben ook een zoon van 13 en deze gaat natuurlijk ook mee. Is er mischien iemand die mij kan vertellen hoe lang het ongeveer duurd voor dat je een visa krijgt

Dag Mary,

Allereerst welkom op dit levendig forum.  :hi:
Ik weet weinig van je, daar bedoel ik mee op welk visum wil je emigreren, ben je al bezig met de procedure.
M.a.w. please tell me more.

sommige hebben het al in 6 maanden en anderen doen er 2 jaar over.

Tot ziens,

Jack :evil:

Hoi, welkom op het forum :up:

Zoals Jack al zei, het is helemaal afhankelijk van je situatie en way voor soort visum je wil hebben!!

Groetjes Wilbert

Hey Mary,

:hi: op het forum :up:.
Veel informatie kun je vinden door de search button te gebruiken :).
Ik wens jullie heel veel succes met jullie plannen.
Laat eens horen hoe het allemaal verloopt.

Groetjes,
Mel

Heeeee Mary,

Je hebt ons gevonden! Welcome op het forum en heel veel succes met alles. Ik hoop dat de procedure voorspoedig loopt voor jullie. Dat wordt ook bepaald doordat je afhankelijk bent van externe instanties. Was in mijn geval zo. En maar wachten. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld, maar dat is het zeker waard hoor!

Zet 'm op, groetjes, Marielle

Haloooooooooooooooooooooooooo mary

Welkom to the forumfamily!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik sluit me bij jack aan  :evil:

groetjes Johan

Hey welkom op het forum en ik zou zeggen veel leesplezier. Hier is bijna alles te vinden via de search knop. Ligt het nu aan mij maar het valt mij op dat vele nieuwe leden richting perth trekken? :up:
Het gaat daar druk worden met al die dutchies. :-D

[quote author=bart $ nancy link=topic=3887.msg47657#msg47657 date=1139772836]
Ligt het nu aan mij maar het valt mij op dat vele nieuwe leden richting perth trekken? :up:
[/quote]

Dat was mij ook al opgevallen :wink:.
Gezellig, toch?! :) (of niet,  :-D)

Mel

Hoi Mary en familie,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen.  Misschien tot ziens in Perth, er gaan inderdaad veel forumleden naar Perth!

Groetjes,
Susan

Hi Jack
De visa waar wij mee bezig zijn is skills   :| we hebben de diplomas van mijn man al laten vertalen, en als het goed is zijn ze al bij de TRA om ze te scannen  :roll: we zijn via een migration bureau de visa aan het aan vragen.
we hebben al een ielts test gedaan en zijn daar voor geslaagd. :up: hoop je hier mee voldoende info te geven
gr Mary
  :bye:

hi Robin,
Leuk he zo`n liedje,  :-D er zijn er meer hoor. Ik heb +/- 13 jaar in Perth gewoond :tent: daarom weet ik het.
Ben wel al zo`n 30 jaar in nederland maar wil weer terug.
gr Mary :happysun:

Hoi Mary,

Welkom op het forum!

Skills visum staat officieel een jaar voor, but with the skilled people in high demand, nu zo ongeveer rond de 6 maanden.

Succes!

:bye: Lin

[quote author=Bawurra link=topic=3887.msg47659#msg47659 date=1139773219]
[quote author=bart $ nancy link=topic=3887.msg47657#msg47657 date=1139772836]
Ligt het nu aan mij maar het valt mij op dat vele nieuwe leden richting perth trekken? :up:
[/quote]

Dat was mij ook al opgevallen :wink:.
Gezellig, toch?! :) (of niet,  :-D)

Mel
[/quote]

Jawel hoor, dat gaat daar best gezellig worden. :up: :cheers:

Back