Matilde nieuw in de Gold Coast

matildevk

New Member
Hallo Ozzy-fans;-),

Net iets meer dan twee maanden geleden ben ik met mijn Ozzy man Gerhard verhuisd vanuit Amsterdam naar Australië en we wonen nu net een maand in hartje Gold Coast. Gerhard werkt nog steeds voor een Nederlands bedrijf - lekker vanuit huis - en ik ben hard op zoek naar werk. Ik heb een media-achtergrond, heb met name gewerkt als redacteur voor tv en websites, en ik ben me nu een beetje aan het oriënteren op deze markt hier in de omgeving. Het is niet gemakkelijk, er is weinig werk - sowieso op het moment - en ik ben druk op zoek naar alternatieven. Alle ideeën, netwerkjes, tips en andere mogelijkheden om mij op weg te helpen zijn uiteraard van harte welkom, al is het maar een simpele administratieve baan om mee te beginnen.

Tot die tijd vermaak ik me prima onder de heerlijke zon en op dit forum.  :cool:

Groetjes!
Matilde (yep ik heb in ieder geval mijn naam mee: "Walzing Mathilde"...

Hallo Matilde.
welke plaats wonen jullie?
Gary [Gerbrand] ook van xpdite woont sinds september in Queensland,hij is met een vriend die er al langer woonde een bakkerij begonnen ze zijn nu een paar weken open, ook met veel Nederlandse produckten
O,A oliebollen,sauzijsen broodjes enz enz. harstikke leuk!
ze hebben al een aantal Nederlanders als klant!
zijn site is ger in Oz kijk er maar eens op Mischien niet zo ver  van jullie surburd
ik weet nog wel adressen van Nederlanders die ook wel vragen over scholen kunnen beantwoorden!
ik hoor graag wat je er van vind!

groetjes

Jaap

Ha Jaap!

Wat leuk, een nederlandse bakkerij. Het lijkt me erg leuk een keer langs te gaan. Je vermeldde alleen geen website in je bericht. Iets van Ger in Oz maar dat is niet echt een website;-) Kun je me het volledige webadres sturen? Wij wonen in de Gold Coast.

Ik heb geen vragen gesteld over kinderen en scholen, maar toch bedankt voor de tip;-)

Groetjes!
Matilde

Gerbrand, Gary's pagina met een (niet zo goed bijgehoueden) blog; http://gerinoz.spaces.live.com/-Gary/
Adres van "Dutchy's Bakehouse" uit de Golden pages;
Shp7/ 1 Scholars Drv
Sippy Downs
QLD, 4556
Australia

Contact Details
Ph:(07) 5445 8911

Als je er heen gaat doe hem de groeten van;
Bart, Miranda en Boris :up:

Back