Max and Michelle are very happy in Perth!

blom

New Member
Hallo allemaal,

Ik start maar weer met een nieuwe laatste stand van zaken want het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum was.Wij zitten inmiddels sinds 24 januari 2010 in Perth en hebben het hier geweldig en fantastisch naar onze zin.We hebben de eerste paar maanden bij mijn zus inSorrento gewoond wat heerlijk was.En van hieruit zijn we gaan kijken naar werk voor Max en hebben we alle officiele zaken geregeld. Max kreeg al vrij snel een baan ( half maart) en werkt met veel plezier bij de RAC. Aangezien ik mijn eigen praktijk voor therapie en coaching had in Nederland wilde ik dat graag ook hier weer op gaan starten. Ik wilde graag een praktijk aan huis en dat betekende dus een eigen huis gaan zoeken met een ruimte waar ik vanuit zou kunnen gaan werken. We zijn een aantal wijken afgegaan en wilden erg graag een nieuwere woning zodat we niet meteen hoefden te verbouwen of te renoveren. Daar hebben we een aantal weekenden aan besteed en heel veel huizen gezien. Eind Mei kwamen we in de wijk Tapping terecht en daar vonden we bij toeval ons huis.We gingen eigenlijk kijken naar een andere woning maar deze was nog niet open voor bezichtiging en we zijn toen om de tijd te doden maar rond gaan rijden. Toen zagen we een makelaar een huis openen en zijn we maar voor de lol gaan kijken en waren we meteen verkocht. Sinds eind juni wonen we daar nu en ook zijn inmiddels de meeste verhuisdozen uitgepakt.Heerlijk weer om onze eigen spullen om ons heen te hebben en vooral ons eigen bed.
wink.gif
We maken van de theatre room praktijkruimte en vorige week heb ik de licenties gekregen van the council dat ik een bedrijf van huis uit mag voeren. Businesscards zijn gedrukt en folder is qua tekst nu ook klaar. Nu nog de clienten binnen gaan halen, ha,ha. Langzaam dringt het nu echt tot me door dat we hier wonen en dat Perth ons thuis is. Als kind heb ik in Perth gewoond totdat ik 11 jaar was. Nu na 38 jaar weer terug en er is enorm veel verandert en aan de andere kant ook weer niet. Gevoel van vrijheid is nog steeds daar en de zee en de stranden zijn nog steeds prachtig. Kortom geen spijt van onze beslissing
smiley.gif

Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Zal proberen om nu de stand van zaken bij te houden
afro.gif




groetjes, Michelle

 
Hi Michelle,

Wat fijn om te horen allemaal! Welkom terug op het forum. Misschien zien we elkaar wel, wij verhuizen over een half jaartje die kant op. Heb je misschien zin om naar het forumuitje op 21 november te komen, in Perth? Er is een apart draadje over.

Groet,
Annemarie
 
Hi Michelle,

Wat fijn om te horen allemaal! Welkom terug op het forum. Misschien zien we elkaar wel, wij verhuizen over een half jaartje die kant op. Heb je misschien zin om naar het forumuitje op 21 november te komen, in Perth? Er is een apart draadje over.

Groet,
Annemarie


Hoi Annemarie,

Dank je voor je reactie. Dus jullie verhuizen naar Tapping of naar het noorden van Perth? Waar gaan jullie dan wonen?
Waar zitten jullie nu? Wat een hoop vragen toch, ha,ha....
Ik zal op zoek gaan naar het draardje over het forum uitje.

groetjes, Michelle

 
Welkom terug!
Fijn hoor, zulke mooie en positieve verhalen van nieuwe Ozzie's!

Wel erg zonde om die bioskamer te verbouwen :evil:

Groeten Steven
 
Hoi Annemarie,

Dank je voor je reactie. Dus jullie verhuizen naar Tapping of naar het noorden van Perth? Waar gaan jullie dan wonen?
Waar zitten jullie nu? Wat een hoop vragen toch, ha,ha....
Ik zal op zoek gaan naar het draardje over het forum uitje.

groetjes, Michelle
Hi Michelle,

Wij verhuizen uiteindelijk naar Wellard, onder Perth dus, zo'n uur rijden ten zuiden van jullie. Ik zie dat jullie meer in de richting van Sacha en Dirk wonen. Maar goed, in ieder geval allemaal om Perth heen.
Het forumuitje is in ieder geval gepland op zondag 21 november bij Floreat Beach, rond 2pm. Hopelijk is het dan heerlijk zonnig en warm, kan ik me nu bijna niet voorstellen, het is hier echt koud aan het worden (en nat aanstaande week, begrijp ik).

Groet,
Annemarie
 
Welkom terug!
Fijn hoor, zulke mooie en positieve verhalen van nieuwe Ozzie's!

Wel erg zonde om die bioskamer te verbouwen :evil:

Groeten Steven


Hoi Steven,
Bedankt voor je reactie.
Ja we blijven positief. Emigreren blijft een stressvol gebeuren en ook toen we eindelijk in Perth waren was het nog een heel gestress en gedoe om alles geregeld te krijgen. In Nederland wisten we precies waar we moesten zijn of wie we konden bellen. Hier, ondanks veel hulp van familie, was het weer helemaal opnieuw ontdekken bij wie of waar we moesten zijn.
shocked.gif


Tja en dan die bioskamer....
rolleyes.gif

Ik start voor het gemak van huis uit en als dit redelijk gaat lopen dan zal ik zeer waarschijnlijk een kantoor ergens gaan huren.
Dan kan de bios kamer zo weer gebruikt worden
wink.gif


cheers, Michelle

 
Hoi Annemarie,

Dank je voor je reactie. Dus jullie verhuizen naar Tapping of naar het noorden van Perth? Waar gaan jullie dan wonen?
Waar zitten jullie nu? Wat een hoop vragen toch, ha,ha....
Ik zal op zoek gaan naar het draardje over het forum uitje.

groetjes, Michelle
Hi Michelle,

Wij verhuizen uiteindelijk naar Wellard, onder Perth dus, zo'n uur rijden ten zuiden van jullie. Ik zie dat jullie meer in de richting van Sacha en Dirk wonen. Maar goed, in ieder geval allemaal om Perth heen.
Het forumuitje is in ieder geval gepland op zondag 21 november bij Floreat Beach, rond 2pm. Hopelijk is het dan heerlijk zonnig en warm, kan ik me nu bijna niet voorstellen, het is hier echt koud aan het worden (en nat aanstaande week, begrijp ik).

Groet,
Annemarie


Hoi Annemarie,

Als ik het goed begrijp zitten jullie dus nog in Nederland? Wanneer zijn jullie plannen om nederland te gaan verlaten?
Ja wij zitten ongeveer 20 minuten van Sacha en Dirk.
Het begint hier nu al heerlijk warm en zonnig te worden dus dat zit wel goed voor 21 november.

groetjes, Michelle

 
En volgens wat wij van Sas gehoord hebben wonen jullie aan de andere kant van het speeltuintje waar wij regelmatig komen.
 
En volgens wat wij van Sas gehoord hebben wonen jullie aan de andere kant van het speeltuintje waar wij regelmatig komen.

Aha, sas heeft mij verteld dat jullie in Tapping wonen en just around the corner.
Waar wonen jullie? Al twee jaar dus in Tapping en al lang in Perth?

Ja dat speeltuintje ken ik ben ik met sas en haar kids geweest.
Wij zelf hebben geen kinderen dus je zal ons niet vaak in het speeltuintje zien
wink.gif



groetjes, Michelle
 
2.5 jaar in Tapping, 4.5 jaar in Perth.
We wonen aan Colwyn Loop, op loopafstand van het speeltuintje.
 
Ik voelde mijn oren al jeuken en ben dus eens gaan zoeken waar mijn naam ineens zoveel gebruikt werd... hier dus!!!!

Leuk dat je het forum weer terug gevonden hebt en nu dus ook je nieuwe "buren" :)

Heb je net een lange mail gestuurd, dus dan zijn we weer helemaal bij gekletst voorlopig haha!

Sas
 
Ik voelde mijn oren al jeuken en ben dus eens gaan zoeken waar mijn naam ineens zoveel gebruikt werd... hier dus!!!!

Leuk dat je het forum weer terug gevonden hebt en nu dus ook je nieuwe "buren" :)

Heb je net een lange mail gestuurd, dus dan zijn we weer helemaal bij gekletst voorlopig haha!

Sas

Ha, ha
grin.gif
grin.gif
grin.gif
grin.gif
grin.gif
grin.gif
en jij maar krabben......
zag je mail en heb je net een reactie terug gegeven en zie je nu weer hier......
schoonmaak helemaal klaar....????
Heb net heerlijk een duik in het zwembad genomen en ik kan je dat voor je nieuwe huis echtr aanraden hoor Sas!
Heerlijk afgekoeld...en nu weer aan de strijk pffffffff


 
Hi Michelle,

Ik zie dat jullie meer in de richting van Sacha en Dirk wonen. Maar goed, in ieder geval allemaal om Perth heen.


Groet,
Annemarie

Zeg maar tussen Dirk&Sacha en Perthpete&Perthellen in. En dan nog wat dichter bij de laatsten denk ik :) :).

Welkom in Perth!!!
 
Raak soms echt de weg een beetje kwijt... mail/hyves/facebook/xpdite.... Moet jou zwembad binnenkort ook maar eens komen uit proberen, die van Wilsil hebben we al getest en is goed bevonden. Die van Peter en Ellen hebben we ook nog nooit uitgeprobeerd....(durf ik ook niet met mijn zeer luidruchtige kinderen, dan worden ze straks de straat uitgejaagd door de buren... :rolleyes: )

Geloof dat het tijd wordt dat jullie allemaal naar het uitje komen op 21 november, dan kunnen jullie elkaar allemaal zelf zien en dat kan soms best leuk zijn!
 
Zo te merken ben je jezelf aan het uitnodigen bij anderen Sas.
Vergeet niet te vermelden dat je cheese cake lekker vindt.............
 
Back
Top