maykeslifedownunder

FritsC

XPdite Sponsor
Ben ik de enige die opeens een stortvloed aan notifications in de email krijg van updates van de blog 'maykeslifeupsidedownunder' ????
Inmiddels al 27 emails voor evenzoveel verschillende dagen.
 
Gelukkig heb ik dat (nog) niet gehad. Denk je dat het met dit forum te maken heeft (dat ze mensen op dit forum targetten)?
 
Nope, niets hier. Krijg je ze binnen hier in je xpdite berichten mail box? Of op je persoonlijke mail?

En de hamvraag... is het de moeite waard om te lezen? :p
 
Geen idee, totaal 27 verschillende dagen, met elke dag een foto van de skyline van (ik denk) Melbourne. Maar verder zonder enige tekst dus vandaar mijn twijfel of het legit was,
Ik had een 'subscribe' op elke update van dat blog, dus naar mijn email account. Dus nu maar even uitgezet.
 
Geen idee, totaal 27 verschillende dagen, met elke dag een foto van de skyline van (ik denk) Melbourne. Maar verder zonder enige tekst dus vandaar mijn twijfel of het legit was,
Ik had een 'subscribe' op elke update van dat blog, dus naar mijn email account. Dus nu maar even uitgezet.

Ah, die Mayke, hij was Schots van origine geloof ik. En ze waren nogal van voetbal en AFL en zo...
 
Hey @FritsC

Sorry voor de spam 🙈
Ik heb mijn oude blog nieuw leven ingeblazen om elke dag tijdens lockdown 2.0 een foto van de skyline van Melbourne te plaatsen

voorheen gebruikte ik de blog mylifeupsidedownunder maar ik besefte mij niet dat mensen zich ook op maykeslifeupsidedownunder hadden subscribed (ik heb hier namelijk nooit echt iets gepost 😊)

hopelijk heb je het kunnen oplossen door de instellingen aan te passen
 
Gelukkig heb ik dat (nog) niet gehad. Denk je dat het met dit forum te maken heeft (dat ze mensen op dit forum targetten)?

Ik was voorheen actief op het forum en hield een blog bij tijdens onze emigratie.

Dat blog (mylifeupsidedownunder) is al tijden inactief maar ik heb gister besloten om mijn persoonlijke blog (maykeslifeupsidedownunder) te gebruiken voor mijn “a picture a day during lockdown 2.0”-projectje.

Ik had me niet gerealiseerd dat mensen zich ook op dit blog (wat nooit een post had) hadden subscribed. Oprechte excuses dus voor de mensen die de spam hebben ontvangen.Dit was nooit mijn bedoeling geweest en al helemaal niet specifiek gericht op leden van dit forum.

Hopelijk hebben jullie het met jullie persoonlijke Wordpress instellingen kunnen aanpassen en val ik jullie niet meer lastig (en vanaf nu verschijnt er maar 1 foto per dag dus zeker geen 27 email notificaties in 1 keer).

Nogmaals sorry en ik hoop dat iedereen gezond en safe blijft tijdens deze rare tijden
 
Back
Top