McLeod's Daughters

Wat is er gebeurd????????????????? Ik heb het de afgelopen en deze week moeten missen door werk :x  :cry: Maar ook ik ben er erg aan verslaafd geraakt.

Grtz Tanne
 
Ook wij merken het... Zijn we aan het zappen, horen we iemand praten wat op Australisch lijkt... En blijven dus meteen weer kijken... Of het nu Secret life of us is, Rex Hunt fishing adventures of wat dan ook .. Het werkt als een magneet .. ;-)
M.vr.gr.

Perthpete
 
Hier een joke gehoord over Rex Hunt:

What's furry and smels like fish.....

[size=7pt]Rex Cunt[/size]
(Sorry tikkie grof misschien... :-D)
 
:-D :-D Ga je mond spoelen Lin!!!

Hier heb je even een fotootje van Rex!

polaroid_4.gif


Syl
 
Heb net 3 afleringen achter de rug..... Seizoen 4 en 5!!  :lol:
Toen we hier vorig jaar kwamen, kwam ik halverwege seizoen 4 terecht....
Toen ontdekte ik de dvd's in de video winkel.... dus Seizoen 1 en 2 in een week of zo bekeken :D
Toen kwam 3 uit.
En nu net deze week is seizoen 4 uit!
Dus vanavond heb ik gewoon op tv seizoen 5 gekeken, en op dvd een paar afleveringen van seizoen 4.
:-D


Hier is de website, maar kijk uit, je leest vast dingen die nog een paar jaar duren..!!! (nou ja, als je hier bent, huur je gewoon ook alle dvd's!!)
http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/
 
Ben ook helemaal verslaafd alleen 18:00 is zo'n $#%$@#^tijdstip.
val tegnewoordig iedere keer halvewege in vanwege files.

en de herhaling 's avonds laat, zeg maar midden in de nacht is ook geen optie.

wie doet ermee aan een actie voor later tijdstip bij Net5  !!!
en nee opnemen is geen optie geen video !!!
 
jaja, daar ben ik weer, en ik geef al toen dat dit mischien meer ee chikky topic is, maar wie kijkt er na?? in NL en AUS??  :)
 
Katrina watches it every night... and she is  :cry: when she misses an episode. I hope that says it all...  :lol: :up:

Gr.Koen :up:
 
Hoi Liz, ik heb even de topic die jij startte samengevoegd met een oudere, die al bestond over McLeods Daughters


Hier begint het weer in februari!!!!!!!! Ik kan niet wachten!!!! (ook al vond ik de eerste paar jaren het best) Zijn nu bij 5 of 6e seizoen
 
ik vond het wel even raar, gisteren avond zat Claire er ineens weer op een paard!!hmmmm ik weet ineens niet welke zeizoen ik nu naar zat te kijken. Nick zijn ex was bevallen vn zijn zoontje, end de volgende avond...poef....claire!!
 
Misschien helpt dit:
http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/
Kijk onder episodes, staat een kleine samenvatting van iedere aflevering

Oh, en lees niet de voorpagina, dan lees je misschien dingen die bij jullie nog een paar jaar duren.

Hier kun je trouwens dvd's van series allemaal in de videotheek krijgen, dus zo heb ik seizoen 1, 2 en 3 bekeken.
 
HA zit nu ook ff te kijken on Net5, herhaling van gisteren avond dus het is om 1 uur s'middags en 6 uur s'avonds
 
O wat fijn, er zijn nog meer fans!  :up:

Ik ben ook gek van deze serie en misschien kan ik eea verduidelijken: vanaf gisteren wordt de hele serie herhaald op Net 5 vanaf het eerste seizoen. Dit is omdat ze in Au "pas" bij seizoen 6 zijn en het wekelijks uitzenden, terwijl Net 5 het dagelijks uitzendt....NL loopt dus in op Au!
Vanaf eind maart komt in NL seizoen 5 op tv (volgens mijn bronnen dan... :wink:)

De echte die hards kunnen de seizoenen 1 t/m 4 op DVD bestellen, alleen nog import. Maar dat mag geen probleem zijn voor deze forummers! (Stuur me maar een PB als je hier interesse in hebt, dan laat ik weten waar je terecht kunt.)

Hartelijke groeten,
Tamara
 
ik heb vanavond weer de zusters gezien en er was een regel boven het programma dat zie dat de volgende seizoen begint 27 maart. :-D :lol:
 
Ik heb de serie heel veel gekeken toen ik bij mijn zus was in Italie in de kerstvakantie. En ik vind het echt enig  :roll: .  Helaas heb ik de laatste weken het niet meer gekeken, maar dat ga ik zeker snel weer doen. Je krijgt toch wel echt dat lekkere outback-gevoel mee. HEERLIJK!!!!  :)
 
Ik volg het ook, en John vertelde me dat het nieuwe seizoen in Australia weer begint in Februari, dus ik mis een maandje en dan kan ik lekker verder kijken in Canberra.
Yippie, alvast iets vertrouwds op de buis, hahahaha


gr lin
 
Back
Top