Me VoorStellen ;)

Henry :D

New Member
Hallo allemaal ik ben Henry... Ben 28Jaar en woon in de Randstad...
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik volgend jaar, voor 1jaar naar australie wil en hoop dat ik hier meer informatie uit kan halen (forum).
Ik ben installatie monteur (loodgieter) en dat doe ik nu al zo een 6a7 jaar en heb plezier in mijn werk...!!

Greets

Welkom op het forum!
Je gaat dus op een WHV??
Staat loodgieter trouwens ook op de lijst van permanente visa's??? Niet dat je daar nu mee te maken hebt, maar if it is.. denk dan even goed na over je WHV. (door er een jaar ertussen uit te gaan verlies je je 'werkervaring' (je voldoet dan niet aan de eis 3 jaar van de afgelopen 4 jaar). Dus als je echte emigratie plannen hebt (long term) en je beroep staat op de lijst (otherwise it doesn't matter) denk er dan even over na...
Succes!!

Hallo Henry,

Welkom  :hi:  op het forum, veel succes met je plannen om naar Australie te gaan.

Groetjes,
Susan

[quote author=alieNL link=topic=10087.msg139668#msg139668 date=1244062315]
Welkom op het forum!
Je gaat dus op een WHV??
Staat loodgieter trouwens ook op de lijst van permanente visa's??? Niet dat je daar nu mee te maken hebt, maar if it is.. denk dan even goed na over je WHV. (door er een jaar ertussen uit te gaan verlies je je 'werkervaring' (je voldoet dan niet aan de eis 3 jaar van de afgelopen 4 jaar). Dus als je echte emigratie plannen hebt (long term) en je beroep staat op de lijst (otherwise it doesn't matter) denk er dan even over na...
Succes!!
[/quote]

Je merkt het Henry.... zinvol advies is hier zeker te vinden/te krijgen  :up:

Back