medewerksters gevraagd Dutch Club

anouk28

New Member
Hai mensen,
Bij de Dutch Club in Greenfields (www.maps.google.com.au en dan dutch club intikken, dan zie je ons onder A staan.....Hills view function centre, net boven mawson lakes) zijn we op zoek naar mensen die ons willen helpen in de keuken, de winkel en/of in de bar. Heb je vragen of interesse, mail me dan op anoukwerkhoven@gmail.com

Wisten jullie trouwens dat we hier ook patatjes speciaal, frikandellen, kroketten, broodjes bal, nasi, 20-tal soorten drop, hollandse koekjes, groenten, slingers, hollands bier etc etc verkopen??? (ook take away)

Elke 3e zondag van de maand is er family day. Er is dan live muziek en voor de kids hebben we xbox (een aantal van die dingen), tafelvoetbal en meer. We zijn druk bezig met allerlei dingen om de emigranten van nu bij de club te betrekken. Kom een keer kijken als je wilt. Het zijn niet alleen maar "ouwe mensen" zoals de club vaak wordt omschreven. We willen van deze naam af en dat kan met jou hulp om er iets jongers van te gaan maken ;-) :up:

Noteer in je agenda:
Zondag 20 September 12 - 5 pm Dutch Club, 21 Greenfields drive, Greenfields, South Australia(tel:08-82811441)
Band: Twice as nice


Hopelijk zien we je dan en als je wilt komen helpen in de club mail me dan.

Groetjes,
Anouk - Kitchenmanager Dutch Club
 
Het telefoonnummer begint met 08 als netnummer..

En een korte blik op http://maps.google.com levert een Greenfields op onder Perth....

Dus waars. Western Australia :)
 
Beste Michellle,
Greenfields is de naam van de plaats. Het is net buiten Adelaide, South Australia
groetjes
 
Jay,

Das grappig...

Western Australia en South Australia hebben beiden een kengetal die begint met 08. En The Northern Territory ook..

Maar ik vind het wel vreemd dat ik Greenfields niet kan vinden in Google Maps in South Australia...

(maar van mij mag het in Adelaide zijn hoor.....als ik langs wil komen ben ik maar een aantal dagen onderweg als ik met de auto kom :D )
 
Hai Anouk,
Lijkt me erg leuk, ook voor de kids, als we er zijn over hopelijk 2 jaar. Zal dan nog aan je denken (als ik trek krijg in muntendrop)!  :wink:
 
mensen, ik heb iets toegevoegd aan mijn oproep. Wat vinden jullie hier van:

www.maps.google.com.au en dan dutch club intikken, dan zie je ons onder A staan.....Hills view function centre, net boven mawson lakes

Hopelijk is het zo duidelijker voor iedereen haha! Er wordt al wel over gepraat maar wanneer komen jullie dan langs is de vraag ;-P

Tot ziens in de club

(ps voor geinteresseerde voor te werken: we zijn niet enkel 3e zondag vd maand open... maar maandag en vrijdag + elke eerste en derde zondag van de maand, dinsdagavond en als de hal verhuurd is voor feesten en partijen)
 
Back
Top