Medicals finalised

carlijnaxel

XPdite Sponsor
Weet iemand of dit betekend of je aan de criteria voldoet?
Of is het dat het dossier is behandeld en ter beoordeling is doorgestuurd?

als we aan de criteria voldoen hebben we reden voor een klein feestje. :cheers:

Axel

Hoi,

volgens onze informatie houdt dat inderdaad in, dat je aan de criteria hebt voldaan. Er zijn namelijk meerdere opties!
groetjes!
:cake2:

Nu wil ik geen spelbreker zijn...maar onze medicals staan sinds 1 aprl 2008 op finalised, maar
tot op vandaag geen bericht....Of het moet aan die datum van 1 april liggen... :shock:

We gaan sowieso een klein feestje houden vanwege het feit dat ze alles weer gevonden hebben.
De status staat op finalised, dus het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange wachten begint nou echt.

Enne Maijs, ik denk dat jullie wachten nou snel beloond gaat worden. Ik heb begrepen dat ze al in januari zijn terwijl de mails van de ASPC iets anders zeggen.

Ja klopt, ik hoop echt binnen twee weken iets te horen! Dan is mijn man nl jarig, lijkt mij zo'n geweldig verjaardagscadeau!

Succes ook jullie he?

Ik weet niet wat het betekent. Bij ons kregen we 5 weken na het opsturen (gewone post) de visa grant.
Voor degene die dus al vanaf 1 april wacht, heb je al contact opgenomen me je CO?

Dan had je ws ook nog geen verzoek medicals en VOG gehad en heb je dus gefrontload. Ja, dan weet je dat je niet binnen een bepaalde tijd je visa grant hebt. Je zult toch echt eerst een CO moeten hebben.

Back