medicals

delvis

Member
Ben ik ongeduldig?

- medicals gedaan op 9 nov
- dokter Antwerpen heeft alles verstuurd op 17 nov
- e-track systeem van de Post gaat uiteraard enkel tot aan onze grenzen, 18 Nov heeft de omslag België verlaten :)

en meer weten we niet.... HOC en CO hebben nog niets ontvangen

reactie HOC: I have contacted our mail room who have no records of receiving a parcel under the tracking number provided. Please note this may be in transit still. If you require further information please contact the allocated case officer or relevant visa business section.

Voel me als een kip zonder kop, wil enkel weten of de medicals goed zijn toegekomen ... en als ze dan toch bezig zijn, graag een GRANT :) lol
Onze dokter heeft in heel zijn carriere nog nooit een pakket weten verloren gaan, uiteindelijk komt het altijd terecht... maar toch ... ik ben ongeduldig hahaha

Hé Delvis, same here...
Onze aangetekende brief is vanaf de 23e onderweg naar Sydney en ook nog niet aangekomen.
Het zal wel hééél eg druk zijn met de post daar :roll:

Ik zie dat jullie al wat langer wachten, maar het geeft me toch wel 'n beetje moed te weten dat er meer pakketjes niet helemaal op tijd aankomen nu.
Minder kans dat hij zoek is geraakt denk ik dan maar.... :wink:

Succes met wachten!

Oef, ben blij dat ik niet de enige ongeduldige ben :)
Denk wel niet dat het zoek raakt, het duurt enkel zo lang

ook succes

die bekende laatste loodjes he, we weten er alles van, ik kan nu zeggen dat alles goed komt, soms duurt het gewoon wat langer :angry:

succes met wachten
Yvonne

Heb je al een CO? Dan zou ik die eventjes mailen want er zit een houdbaarheidsdatum op je reactie. Wij zaten in hetzelfde pakket en het pakje bleek toch ergens per abuis op een wazig stapeltje te liggen.... Het komt meestal wel aan, maar waar is wel eens de vraag.
Niet om je ongerust te maken.... Als het goed is, heeft de keuringsarts een kopie van de keuring.
Succes!

Had eerst de CO gecontacteerd, hij vroeg de details vd zending. Heb intussen hem al een week niet meer gehoord.....
Weet iemand wanneer het kerst / zomerverlof bij Diac of HOC start en hoelang dat duurt ??

Het is niet dat ik ongeduldig ben hoor ;-)

Goeie vraag Delvis,

Ik ben ook benieuwd wanneer ze met vakantie gaan daar...
En volgens mij zijn je medicals 1 jaar geldig... No Worries dus :roll:

:grin: Gevonden!

This year the Department of Immigration and Citizenship (Adelaide office) will
be closed Monday 26 December 2011, Tuesday 27 December 2011 and Wednesday 28
December 2011. It will re-open on Thursday 29 December 2011 and Friday 30
December 2011.

The office will then be closed again on Monday 2 January 2011. Normal services will resume on Tuesday 3 January 2012.

If you are travelling to enable an offshore visa decision, you must ensure that you either depart Australia on or before 23 December 2011 (if departing over the Christmas break) or ensure that you do not attempt to return before Friday 30 December 2011.

Je medicals zijn 1 jaar geldig. Maar als jouw CO gevraagd heeft om medicals, heb je een beperkte periode om ze in te leveren. In het verzoek dat je krijgt toegemaild, staat precies wanneer ze uiterlijk worden verwacht. Bij ons waren de medicals misplaced, dus hou het wel in de gaten!

Zowel de Belg. als de Aussie Post hebben geen idee waar onze aangetekende zending is.
Hoc en CO mailden vanochtend om onze dokter alles opnieuw laten op te sturen.
Nu heeft deze lieve man geen copies genomen, dus morgenochtend mogen we terug naar Antwerpen.
opnieuw dossier laten invullen ... bloeduitslagen & x-rays hebben ze gelukkig in de labo's wel bewaard.
Morgen gaat het wel met DHL verstuurd worden

Dikke bummer + domme onnodige kosten en nog veel erger .... anderhalve maand verspeelt :-(

O wee de CO als hij nu negatief advies durft geven .... o wee :)

Wat een gedoe Delvis!
Succes met het opnieuw versturen. Kun je het niet mailen trouwens?

Wij hadden vanmorgen bericht dat ons pakket terecht is, gelukkig!

Marie

Wat een gedoe Delvis!
Succes met het opnieuw versturen. Kun je het niet mailen trouwens?

Wij hadden vanmorgen bericht dat ons pakket terecht is, gelukkig!

Marie

Vrijdag medicals en x-rays opnieuw moeten doen. vrijdag ook opgestuurd met DHL
Gisteren is het pakket in Sydney toegekomen
en de melding "medicals, blood ... "received" " staat op ons online dossier ...
eindelijk weer een stap dichter bij de eindmeet ;-)

Back