Medicals

Joop Smits

New Member
Hoe zit dat eigenlijk met die medicals ?
Moet je die zelf regelen, ik bedoel moet je gewoon naar je eigen huisarts voor een verwijsbrief of zo, of krijg je een oproep van de immigratiedienst. Zijn die medicals dan gewoon in een ziekenhuis of GGD ??

Groetjes Joop

Wat ik me nog kan herinneren is dat jezelf een afspraak moet maken met een door de DIMIa aangewezen huisarts. Dus niet je eigen huisarts. Dat zijn er maar een paar in NL. Daarnaast moet je ook een afspraak maken voor een X-ray. Wij hadden het zo geregeld dat we 's-ochtends de X-ray leiten maken en hiermee smiddags naar de huisarts zijn geweest voor de keuring.

Het kan zijn dat dit niet (meer) klopt of onvolledig is maar dan kunnen andere leden mij wel corrigeren. Succes.

Klopt Bits, zo was het ook bij ons! Er is een lijst van dokters waar je naartoe kan gaan, afhankelijk van de regio waar je woont denk ik.

Sara

http://www.immi.gov.au/allforms/doctors/

Hier staat waar je in Nederland je medicals kunt doen

Groetjes Lin

Contant geld mee nemen !!! is vaak goedkoper ipv pinnen! In Breda was het nl. of 140 euro om te pinnen of 90 euro als je contant betaalde. Het ligt er maar aan of je het bonnetje wilt......
Succes Marina

Back