Medicals????

Status
Not open for further replies.

kelouise

New Member
Hoi iedereen,

Even een vraagje van mij, ik weet wel dat je medicals moet laten doen voor dat je je visum mag aanvragen, maar wat houdt er precies in en laat je dat gewoon door je eigen huisarts doen?

Groetjes uit een regenachtige Zeeland....:beach:

Kelly
 
Hoi Kelly,

Je krijgt in principe een "oproep" van de DIAC om je medicals in te leveren, dus eerst je papieren dan je medicals. Er bestaat ook nog zoiets als frontloaden (met searchknop kun je hier veel info over vinden). Heel in het kort betekent dit dat je je medicals ZONDER oproep van DIAC al inlevert, het zou de procedure iets versnellen maar je loopt het risico dat je tevergeefs euro loopt uit te delen..
wat ze precies allemaal onderzoeken mag iemand anders beantwoorden omdat ik dat ook niet weet (nog geen medicals gehad). Geloof dat je moet denken aan labonderzoek, XRay, .. etc.

Dit mag NIET bij elke arts gedaan worden, er zijn speciale panel doctors voor deze keuringen. Je kunt via onderstaande link een panel doctor bij je in de buurt (of juist niet..  :wink: ) zoeken:

http://www.dimia.gov.au/contacts/overseas/n/netherlands/panel-doctors.htm

suc6!

Cathelijn
 
Hoi Kelly

Op het forum lopen al een hoop topics over dit onderwerp. Als je op de hoofd pagina de search button aan klikt en zoekt onder medicals zal je zien dat er al meer dan 10 topics lopen over medicals. Hier zul je vast wel een antwoord op je vraag kunnen vinden en anders kun je je vraag in één van deze topics stellen. Om het overzichtelijk te houden op het forum gaat dit topic op slot :wink:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top