medicals

jos+liesbeth

XPdite Sponsor
Hallo allemaal;

Heeft iemand ervaring met de medicals onze zijn al sinds 29 juni in Sydney en hebben nog steeds geen
bericht. Ik denk dat wij de hoop om op 3 dec te mogen vertrekken wel mogen opgeven. Wat ik op het forum lees heeft iedereen binnen 4 tot 6 weken bericht.
Zijn er op dit moment meer van jullie al zolang op uitslag van medicals aan het wachten? Wij dachten al dat het nou eens eindelijk goed zou gaan. Gaat het weer niet vooruit.

Groetjes Jos+Liesbeth

Hoi Jos en Liesbeth,

hebben jullie deze on request op gestuurd of gefrontload? Volgens mij krijg je nl. alleen een bevestiging van aanvraag visum.. maar kan het verkeerd hebben, hoor. We hebben nl. nog geen medicals verstuurd..

groetjes en misschien tot ziens in Bris!
Cathelijn

De mijne zijn (na een request for information van de ASPC) 21 augustus aangetekend verzonden en ik heb ook nog niets gehoord. Ik heb er afgelopen week twee keer achteraan gemailed maar nog geen reactie. Ik las wel op british expats dat ze een vertraging hebben van 8 tot 9 weken dus het kan inderdaad nog wel even duren. Maar ik zou toch graag op zijn minst een ontvangst bevestiging van ze ontvangen.

Onze agent zei toendertijd dat als ze de medicals
ontvangen hadden ze niks lieten weten. Ze zouden
volgens hem alleen melden als ze ze niet ontvangen
zouden hebben, op het moment dat ze nodig zijn.

Onze ervaring was dat je geen bericht krijgt. Kreeg eerst bericht dat mijn medicals niet goed waren en aanvullend onderzoek moest doen. Daarna hoorden we niks meer. Toen hadden we onze CO gemaild of de medicals aangekomen waren en of ze goedgekeurd waren , kregen toen van haar bericht terug.
Volgens mij hoor je dus niks over de medicals als ze goed zijn.

Groetjes Erna

Toen wij een beetje ongerust waren dat ze niet waren aangekomen heb ik zelf naar Sydney gemaild of ze wel ontvangen waren.
Wat je ook kunt doen is een mail naar je CO sturen dat je medicals per die en die datum zijn verstuurd en of ze wel zijn ontvagen

Heb je overigens gefrontload of ook al een verzoek om medicals gekregen?

Mariette

Bedankt voor jullie reacties, Als het is dat ze inderdaad een achterstand van 8 wk hebben mogen we nog even wachten. Misschien een domme vraag wat wordt bedoeld met gefrontload?
De medicals zijn op verzoek van diac verstuurd naar Sydney waar ook een ontvangstbevestiging is afgegeven.
Grt Jos+Liesbeth

Als je frontload heb je dus nog geen verzoek van DIAC ontvangen maar ze op eigen initiatief verstuurd.
Jullie hebben dus niet gefrontload.

Mariette

Mariette,
Wij hadden wel gefrontload,
en vanmorgen telefoontje van Buysse medicals ok
Ze hebben dus werkelijk een vertraging van 8 wk
Eindelijk schot in de zaak hopenlijk halen wij de termijn van 3 dec.
Nu maar eens op het forum gaan informeren hoe het zit met met de paklijsten voor het laden van container

grt Jos+Liesbeth

Back