Medische achtergrond

Sannedlb

New Member
Hallo iedereen,
Wij zijn volop bezig met alle aanvragen. Maar nu moeten we op een assesement medische problemen vermelden. Nu heb ik epilepsie (al jaren onder controle en medicatievrij) en ons zoontje speciale voeding voor voedselallergieen. Zou het van belang zijn deze zaken te melden of niet?
Ik ga voor een partnervisum. Dus niet de 'belangrijkste' persoon.. haha
Alvast bedankt!
 
Ik zou gewoon alles vermelden. De dokter bij de assesment zal wel verder kijken en bepalen of er andere onderzoeken nodig zijn maar dat verwacht ik niet. Bewust verstrekken van verkeerde of onvolledige informatie kan volgens mij een grond zijn om je visum in te trekken. Waarschijnlijk speelt of je met je visum recht krijgt op medicare of niet ook een rol bij de hele assesment.
 
Ik had ook een medische achtergrond en elke drie jaar controle. Netjes vermeld en ik had ook gezorgd voor een (Engelstalige) verklaring van de behandelend arts. De keuringsarts wilde die verklaring namelijke wel hebben. Ik denk dat het geen kwaad kan als je dat ook al van te voren aanvraagt bij je arts.
 
Ik had ook een medische achtergrond en elke drie jaar controle. Netjes vermeld en ik had ook gezorgd voor een (Engelstalige) verklaring van de behandelend arts. De keuringsarts wilde die verklaring namelijke wel hebben. Ik denk dat het geen kwaad kan als je dat ook al van te voren aanvraagt bij je arts.
Ooh super. Dan ga ik eens een afspraak maken bij de neuroloog
 
Back
Top