Medische keuring in Antwerpen

hmva79

Member
Gisteren zijn we voor de medische keuring naar Antwerpen gegaan en wil deze tip graag met jullie delen!
Wat een verschil was dat in prijs met NL. Toen ik in NL een afspraak wilde maken kwamen we uit op 250 euro PP. Dit incl x-ray, bloed prikken en dokters onderzoek.
In antwerpen zijn we uitgekomen op 26 voor de X-day (PP) en 130 euro bij de arts, voor 2 personen (!) incl bloed prikken en ook nog eens het opsturen van de papieren (dit moesten we in NL zelf doen).

Het was ook allemaal heel goed geregeld, zat vlak bij elkaar in de buurt en het was een dagje uit.
aanrader dus!!!! :up: :up: :up:
 
Ha ja, dat heb ik ook al vernomen van mensen die dit jaar in de zomer vertrokken zijn. In Antwerpen waren ze bovendien ook vriendelijk en behulpzaam. In Brussel daarentegen verliep het eerste contact erg stroef en stuurs, helemaal geen aanrader. Vandaar dat ze naar A'pen trokken voor de MED's
Dus... allen naar Antwerp, .. en van daaruit de container in ;-) allez, onze inboedel toch he
 
Goede tip!
Die hou ik zeker in gedachten...nu eerst maar een SS krijgen :wink:

Groeten Steven
 
Voor de zekerheid. Je bent een Nederlander en hebt in België de medische keuringen gedaan, right?
 
Thanks voor de tip!

Had al gelezen dat het in Antwerpen gooedkoper en goed te doen was! Fijn om het nog eens te horen. Wij wonen in Roosendaal en is het dus ook nog eens super dichtbij om het in Antwerpen te laten doen.
Eerst nog wachten op de SMP van SA en hopelijk dat we erop zullen staan zodat ook wij binnen een paar maanden die visum kunnen krijgen....

:smile: Betty
 
Gisteren zijn we voor de medische keuring naar Antwerpen gegaan en wil deze tip graag met jullie delen!
Wat een verschil was dat in prijs met NL. Toen ik in NL een afspraak wilde maken kwamen we uit op 250 euro PP. Dit incl x-ray, bloed prikken en dokters onderzoek.
In antwerpen zijn we uitgekomen op 26 voor de X-day (PP) en 130 euro bij de arts, voor 2 personen (!) incl bloed prikken en ook nog eens het opsturen van de papieren (dit moesten we in NL zelf doen).

Het was ook allemaal heel goed geregeld, zat vlak bij elkaar in de buurt en het was een dagje uit.
aanrader dus!!!! :up: :up: :up:

Hallo,

Wij wonen in Maastricht en moeten ook binnenkort op medische keuring met ons 2 volwassenen en 2 kinderen,zou je me de gegevens van Antwerpen kunnen geven zodat ik t.z.t. contact met hun kan opnemen.

Groet, Frijni
 
Hoi

Drie en een half jaar geleden al medische keuring daar gedaan en toen ook al perfect.
Toen woonachtig in Ossendrecht dus ook nog eens naast de deur.

Inderdaad aanrader dus

Groetjes
 
Nog even een vraagje hierover...

We weten dat de kindjes ook medisch gekeurd moeten worden maar kan iemand ons vertellen of ze ook bloed moeten laten prikken? Zou geen pretje zijn als dat wel moet? :huh:

Betty
 
Hi Betty,

Geen nood, ben gaan opzoeken in de blog van onze kennissen: enkel de ouders moeten een HIV-test ondergaan en Röntgenfoto's laten nemen. De kids moeten een plasje doen, hum, een urine test dus :wink: en geen prikjes, normaal gezien.
Maar what's most important: een berg papieren die je weer moet doorworstelen!!! Keep ya posted...
You go first? :wink:
 
Thanks you,

Ben reuze benieuwd wie er als eerste bericht hoort van de CO... Ik denk jullie omdat jullie toch een regional visum hebben aangevraagd? Volgens mij zit je dan in de hoogste prioriteit...? We shall see, thanks for the info. Dacht er gisteren opeens aan, je hebt me geruct gesteld.

Fijn weekend, hier aan de schilder, huisje krijgt een facelift, zodra we vd CO horen gaat het in de verkoop... Brrrrrr, exciting!!

:smile: Betty


Ooops, volgens mij ben ik nou heel erg off topic aan het doen?! Sorry :wink:
 
Euh, tis u vergeven, ben wel geen moderator natuurlijk :wink:
Maar da's op andere topics toch ook al gaande soms, so no worries mate!
U2 have a good one!
 
Back
Top