Medische keuring Rotterdam of Den Haag?

GeJe

Member
Hallo allemaal,

Binnenkort gaan wij onze medische keuring, bloedtest en röntgenfoto's laten doen.
Aangezien we zowel dicht bij Rotterdam als Den Haag wonen weten we nog niet waar we dat gaan doen.
Graag horen we of jullie ervaringen (wachttijd, kosten, onderzoek etc.) hebben met de panel doctors en radiologen in Rotterdam of Den Haag.

Ik heb al even de 'zoek'-knop gebruikt, maar daar kwam niets recents uit.

Groeten,
Jenny

Hi Jenny,

Wij hebben onze keuring in Rotterdam laten doen. We hebben nog geinformeerd in Den Haag, maar daar moesten we toendertijd veel langer wachten.

Ervaring in Rotterdam was goed, Annabel Govers, de panel doctor, is vriendelijk en heel redelijk. Niet bepaald een pennelikker die er op uit is je te laten struikelen, integendeel.

Longfoto's bij de GGD. Ook geen klachten over, behalve dat ze de verkeerde foto bij het verkeerde formulier hadden gedaan... :sorry:
Gelukkig zagen we het op tijd.

Groet,
Francois.

Hoi Jenny,

Ook wij zijn met het hele gezin in Rotterdam gekeurd. Voor ons vrij logisch, want we wonen daar ook.
We waren snel aan de beurt (3 weken, haddennog geen foto's laten maken, had anders ook nog eerder gekund), keuring kan vaak gewoon op een zondag (hoe je geen vrij te nemen) en bij de GGD kan je op vast dagen terecht voor je foto's.

Veel succes!
Sacha

heey!
ook ik ben in rotterdam geweest voor mn keuring en mn longfoto.... ik was hier erg tevreden over... ik kan natuurlijk niks zeggen over den haag, maar de panel doctor (annabel govers) was idd erg vriendelijk en redelijk. ik heb van tevoren veel contact via de mail met haar gehad om een datum te prikken aan gezien ik vanuit limburg moest komen...maar ze was heel behulpzaam en ik kon vrijwel meteen terecht. ook de foto bij de ggd ging heel snel. de foto's konden doorgestuurd worden naar de panel doctor zodat zij alles tegelijk naar berlijn kon sturen, wat weer scheelde in de kosten...

ik was er heel blij mee!

Hier ook Rotterdam en foto's heb ik in Tilburg laten maken bij de GGD omdat we daar vlak bij wonen.
Kon een week na mijn telefoontje al komen op een zaterdag en tilburg stuurt de foto zelf door naar Berlijn.
Vragen via mail worden snel beantwoord, geen klachten over. Ging allemaal heel erg soepel moet ik zeggen.
Lekker bakkie thee erbij en keuren maar. :wink:

Na al jullie positieve berichten over Rotterdam hebben we besloten om daar de medische keuring te doen.

Inmiddels al contact gehad met de paneldoctor.

Hartelijk dank voor jullie reacties!

Jenny

Succes met de keuring! Met Dr. Govers zal dat eigenlijk allemaal wel goed komen!

Sacha

Back