Medische keuring/ zwanger

valenjuul12

New Member
Hallo Allemaal,

Eindelijk hebben zijn we door de Vetassess heen gekomen na ruim 8 maanden!!!!
We zullen maar zo zeggen voor het goede doel :)

Nu vroegen we ons af zijn er mensen die de ervaring hebben dat ze voor het aanvragen van het def visum in te dienen dus eerst een
een medische keuring moeten doen waar bij er al een zwangerschap aanwezig is en hoe hebben jullie dit opgelost???
Wel gekeurd maar op een andere manier???

Of kan je dan een tijdelijk viusm aanvragen en na de bevalling opnieuw een medische keuring in Australie???

We horen graag het advies van die gene die wellicht er ervaring in heeft of een advies heeft!

Groetjes,
Fam van der Hoek
 
Waarom zou je geen medische keuring kunnen doen als je zwanger bent? Alleen de X-ray moet wat anders voor gedaan worden.
 
gefeliciteerd met het Vetassess resultaat! Fijn dat je die vast binnen hebt.
Weet je zeker dat je medicals eerst moet doen? Ons werd aangeraden om te wachten tot we een CO hadden.
Wat zwanger betreft heb ik tot nu toe alleen verhalen gehoord van mensen die wachten tot na de zwangerschap. Dan meldden ze dat aan de CO en dan kregen ze wat langer de tijd om die testresultaten in te dienen.
 
Eindelijk hebben zijn we door de Vetassess heen gekomen na ruim 8 maanden!!!!
Gefeliciteerd!

Nu vroegen we ons af zijn er mensen die de ervaring hebben dat ze voor het aanvragen van het def visum in te dienen dus eerst een
een medische keuring moeten doen waar bij er al een zwangerschap aanwezig is en hoe hebben jullie dit opgelost???
Gefeliciteerd!
Ababy.gif
 
Ja dat klopt met wat naslagwerk op de medische adviezen die ze hierover geven op internet
lazen we dat zelfs de radiologe geen bezwaar zien. Mits de foto echt enkel
op de plaats van de longen plaats vindt met wel een loodslab om!
 
Hoi,

Ik heb de medische keuring gedaan, maar gewacht met de longfoto tot na de zwangerschap. dit was geen probleem.
 
Hoi,

Ik heb de medische keuring gedaan, maar gewacht met de longfoto tot na de zwangerschap. dit was geen probleem.
Het hangt er natuurlijk van af hoe lang je zwanger bent. Als je 7 maanden bent, dan maken die twee maanden ook niet veel meer uit. Maar als je net 6 weken bent, dan is het wel erg lang wachten.
 
Bedankt voor de felicitaties :grin:
Ik keek het nog eens goed na en bleek dat we er zelfs 9 md overgedaan hebben dat we nu de Vetassess binnen hebben!
Ja dat zouden wij ook wel willen maar aangezien we niet nog een jaar in Nederland willen blijven en we nu al vrij ver zijn met de hele procedure
voor def Visa willen we toch wel erg graag naar Australie. Maar goed het blijkt dat je toch een medische test kan doen met longfoto maar dan wel
met een loodslab om natuurliijk! We moeten nog even goed nadenken over wat ons gevoel uiteindelijk zegt toch longfoto of wachten....
Tenzij mijn man binnekort nieuws hoort over de lopende sollicitaties in Aus dan wordt het zo ie zo een heel ander verhaal dus tja alles maar even
afwachten hoe eea gaat lopen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
gefeliciteerd met het Vetassess resultaat! Fijn dat je die vast binnen hebt.
Weet je zeker dat je medicals eerst moet doen? Ons werd aangeraden om te wachten tot we een CO hadden.
Wat zwanger betreft heb ik tot nu toe alleen verhalen gehoord van mensen die wachten tot na de zwangerschap. Dan meldden ze dat aan de CO en dan kregen ze wat langer de tijd om die testresultaten in te dienen.
[/quote]
 
Hoi,
Bedankt voor je reactie :)
Nog even een vraagje kreeg dan wel meteen een visum toegewezen of moest je wachten tot na de longfoto?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hoi,

Ik heb de medische keuring gedaan, maar gewacht met de longfoto tot na de zwangerschap. dit was geen probleem.
 
Hoi,
Bedankt voor je reactie :)
Nog even een vraagje kreeg je dan wel meteen een visum toegewezen of moest je wachten tot na de longfoto?



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het hangt er natuurlijk van af hoe lang je zwanger bent. Als je 7 maanden bent, dan maken die twee maanden ook niet veel meer uit. Maar als je net 6 weken bent, dan is het wel erg lang wachten.
 
Ik heb ooit de medische keuring in Nieuw Zeeland moeten doen toen ik zwanger was en ze hebben gewoon de long xray overgeslagen. Niet gedaan en ook niet hoeven doen. De medische keuring was geloof ik daar geldig voor 6 maanden of zo.
Jo
 
Back
Top